Handtekening vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

tazmez

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
All,

Ik gebruik bij elke nieuwe mail een handtekening die automatisch in de mail verschijnt.
Nu heb ik een formulier ontworpen (een standaard mail) maar indien ik deze opvraag dan zet Outlook toch (weer) een handtekening bovenin deze mail.
Heb geen zin om steeds eerst de handtekening optie uit te zetten etc. maar nu moet ik steeds de handtekening bovenin de mail verwijderen....irritant :(

Iemand een oplossng ?

Thanks,

Michel

3 dingen die je kan proberen:

1:
Extra->Opties->Emailindeling:
Handtekening:
Zet alles op ''Geen''

2:
C:\Documents and Settings\''Accountnaam''\Application Data\Microsoft\Sjablonen
Outlook uitzetten
Sjabloon verwijderen
Outlook aanzetten

3:
C:\Documents and Settings\''Accountnaam''\Application Data\Microsoft\Handtekeningen
Handtekening verwijderen

Meer weet ik niet zover..

Laatst bewerkt:
JerX,

Bedankt voor de reaktie maar volgens mij is dit niet de oplossing die ik zoek.
Met al je optie's ben ik mijn handtekening "kwijt" als ik een nieuwe mail wilt versturen. Wil alleen niet dat Outlook opnieuw een handtekening (bovenin) plaatst als ik mijn sjabloon gebruikt.
Zoals gezegd wil ik niet steeds handtekening uit / aan zetten als ik de sjabloon gebruik.

Ik kan ook niet voor elkaar krijgen dat Outlook de handtekening onderin de Sjabloon plaatst want dan zou ik ook klaar zijn. Dan haal ik de (huidige) handtekening gewoon uit het sjabloon en klaar is keessie.

Wellicht nog nieuwe ideeen,

Michel

JerX,

Outlook versie: 2003 Onderdeel van MS Professional Editie 2003

M.

All,

Heb zelf al een oplossing gevonden.

Heb in Word een sjabloon (template) aangemaakt en hier in Word een macro gehangen.
Macro: Open betreffend Sjabloon en Verzend via mail. Zodra mail is geopend de distributie lijst eraan gehangen. Stop Macro.
Ik start voortaan dus eerst Word, start de macro en kan nu in mail nog wijzigingen aanbrengen en verzenden maar !

Wellicht helpt het anderen !

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan