na installatie nieuwe computer heb ik onmiddellijk een aantal handtekeningen ingesteld via de normale weg (extra - opties - emailindeling), alles normaal bevestigd enz.
die handtekeningen staan daar ook gewoon genoteerd, met naam en inhoud.
toch kan ik ze bij het verzenden van een mail niet opvragen : via invoegen -> autotekst -> handtekening krijg ik alleen mijn eigen voornaam te zien (naam van mijn gebruikersaccount op de computer), maar geen keuzemogelijkheden tussen de handtekeningen die ik heb ingevoerd.
dit was nochtans exact dezelfde weg die ik al jaren toepaste bij mijn vorige computer, en ook de weg die via outlook-help beschreven wordt...
wie weet raad?
die handtekeningen staan daar ook gewoon genoteerd, met naam en inhoud.
toch kan ik ze bij het verzenden van een mail niet opvragen : via invoegen -> autotekst -> handtekening krijg ik alleen mijn eigen voornaam te zien (naam van mijn gebruikersaccount op de computer), maar geen keuzemogelijkheden tussen de handtekeningen die ik heb ingevoerd.
dit was nochtans exact dezelfde weg die ik al jaren toepaste bij mijn vorige computer, en ook de weg die via outlook-help beschreven wordt...
wie weet raad?