handtekeningen niet op te vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge o

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
na installatie nieuwe computer heb ik onmiddellijk een aantal handtekeningen ingesteld via de normale weg (extra - opties - emailindeling), alles normaal bevestigd enz.
die handtekeningen staan daar ook gewoon genoteerd, met naam en inhoud.
toch kan ik ze bij het verzenden van een mail niet opvragen : via invoegen -> autotekst -> handtekening krijg ik alleen mijn eigen voornaam te zien (naam van mijn gebruikersaccount op de computer), maar geen keuzemogelijkheden tussen de handtekeningen die ik heb ingevoerd.
dit was nochtans exact dezelfde weg die ik al jaren toepaste bij mijn vorige computer, en ook de weg die via outlook-help beschreven wordt...
wie weet raad?

Als je gewoon standaard 1 van je handtekeningen aanzet bij het openen van een nieuw bericht en beantwoorden van een bericht kun je als je met de rechtermuisknop in de handtekening klikt kiezen voor een andere handtekening.
Standaard aanzetten doe je bij opties --> tabblad e-mail indeling --> onderaan de juiste handtekening plaatsen.

Als je gewoon standaard 1 van je handtekeningen aanzet bij het openen van een nieuw bericht en beantwoorden van een bericht kun je als je met de rechtermuisknop in de handtekening klikt kiezen voor een andere handtekening.
Standaard aanzetten doe je bij opties --> tabblad e-mail indeling --> onderaan de juiste handtekening plaatsen.

héé, bedankt, dat werkt inderdaad:thumb:!

toch blijf ik het stom vinden van gates dat het op de meest logische, normale weg niet werkt :rolleyes: (maar jouw weg is sowieso nog beter hoor, want een stuk sneller:thumb:)

bedankt!

Tja zo zijn er een hoop gates zaken hé...

Maar ben blij dat je hiermee vooruit kunt!

Succes!

Groetjes

Tja zo zijn er een hoop gates zaken hé...

tegen wie zeg je het :rolleyes:
2.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan