hangend opstartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

geuky

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Berichten
39
hellow,

ik heb sinds kort een nieuwe pc nl pentium 4, 3.0GigHz met een Radeon 9600 128mb erin. Nu heb ik sinds kort een driver van www.ati.com gedownload..Windows XP > Graphic Card > RAGE128 per ongeluk geinstalleerd....Als ik nu mijn pc opstart krijg ik het opstart scherm van Packard bell ongeveer een kwartier te zien en daarna begint de pc pas te laden en duurt het 20 sec voordat ie op et bureaublad is en dan verschijnt er een scherm in de Windows Verkenner namelijk de map suport.. als het beeld eenmaal hier is loopt de pc weer perfect en als ik kijk bij mn videokaart enzo staat er dat die perfect werkt...weet iemand hoe dit kan komen...

ps terug naar herstelpunt werkt niet, hij blijft hangen..

groetjes geert
 
Andere driver proberen?
Is er nog een geinstalleerde netwerkkaart, die niet is aangesloten?
Of een domein waar ie naar zoekt, die er niet is?
 
Verwijder de videokaart bij je hardware en reboot.
Hierna kun je opnieuw installeren.
 
kan et niet zonder een reboot? er stonden namelijk veel programmas op waarvan ik de cd's niet erbij heb gekregen...
ps geen andere netwerk kaarten en hij zoekt ook niet naar een domein.

ps hij gaat naar de map C:\Ati\Support
 
Heb het niet over formateren maar over opnieuw opstarten. :)
 
waar kan ik precies de videokaart erafgooien?
sorry ik doe dit niet vaak en wil niet mn pc voor altijd slopen:(

in apparaatbeheer en dan Beeldscherm adapters > radeon 9600 > Installatie ongedaan maken???
 
hmmm ik had em verwijderd en toen stond er dattie opnieuw moest opstarten ,toen deed ik ok en nu zit ik alweer een minuut te wachten omdat dat beginscherm weer stilstaat:confused:
 
op een nagelnieuwe pc nieuwe drivers installeren als beginnend pc-fanaat ...
confused.gif
 
plaats je serienummer van je pc eens,staat achter op je pc bij s/n.............................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan