Hannspree HG01 programmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Het lukt me niet om IGO8 op mijn Hannspree te laten werken, IGO8 start wel op maar blijft eindeloos zoeken naar de GPS ontvanger.
Sygic wil niet starten, ik heb setupwinmobil.exe hernoemd naar HANNspreenavi.exe maar krijg dan: can not find 'HANNspreenavi' (or one of its components).

Het lukt me al om WinCE v.5.00 te starten met:
1 download ceregeditor,
2 download activesync,
3 maak verbinding via activesync en de hg01,
4 open ceregeditor,
5 maak in 't programma verbinding met de hg01, je ziet nu het register van de HG01
6 klik op HKEY_LOCAL_MACHINE dan op init
7 kijk nu op de rechterkant van het scherm
8 veranderde de waarde van Launch70 door load.exe naar explorer.exe
9 Verbreek de verbindingen nu.
10 Start de Hg01 opnieuw op, NIET DMV de harde reset maar door soft reset.


Mag ik a.u.b. ook een gouden tip?

Al tig. keren geprobeerd maar bij reset (soft) start hij steeds gewoon op en heeft het bestand load.exe automatisch teruggezet.
Ik zou er graag in geraken om er enkele programma's in te zetten omdat de gurjon schil een knop voor externe programma's heeft in de iGO Primo versies 1 & 1.1
 
Al tig. keren geprobeerd maar bij reset (soft) start hij steeds gewoon op en heeft het bestand load.exe automatisch teruggezet.
Ik zou er graag in geraken om er enkele programma's in te zetten omdat de gurjon schil een knop voor externe programma's heeft in de iGO Primo versies 1 & 1.1

Ok, vermits niemand hier reageerde heb ik het dan maar op mijn eigen manier opgelost.
Zonder enige registry aanpassingen what so ever.
Rechtstreeks te benaderen via het originele Hannspree opstart scherm.
Slechts 1 extra file en 1 file van naam veranderd en je kan overal aan met on screen keybord en al, ongeacht welk navigatie systeem je gebruikt.
 
hannspree
geachte henrikiekeboe

een vraagje zou u die mij kunnen sturen ik heb van alles geprobeert maar krijg geen versie aan het lopen

heb al wat versies tomtom geprobeerd maar krijg er geen geinstalleerd
 
hannspree
geachte henrikiekeboe

een vraagje zou u die mij kunnen sturen ik heb van alles geprobeert maar krijg geen versie aan het lopen

heb al wat versies tomtom geprobeerd maar krijg er geen geinstalleerd


Gewoon tomtom.exe veranderen in hannspreenani.exe
 
Laatst bewerkt:
ok...en welke versie tomtom navigator gebruikt u...

want krijg de navigater cab niet geinstalleerd op de hannspree
 
Ruim 3 jaar later.

Ruim 3 jaar later krijg ik ook nog zo'n oudje in handen.:eek:
De TomTom draait. (Navigator v7.910)
Ik krijg alleen de kaart niet werkend.
Wie kan me hierbij helpen.
Alvast bedankt voor de moeite.
 
@Heuts18:

Je stelt nu een vraag in een topic van een ander member. Tevens is dit topic nu bijna 4 jaar oud.

Gaarne zelf een topic aanmaken voor je vraag. Met eventueel daarin, ter verduidelijking van je eigen vraag, een link naar dit topic.
Hoe werkt het forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...k-ik-dit-forum
Dit topic voorzie ik nu van een slotje.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan