Wanneer ik op een internetpagina (met Firefox) naar beneden of naar boven scroll hapert dat regelmatig. Het gaat vloeiend, maar dan ineens 'haakt' het even en gaat dan met een sprong weer verder. Zelfde geldt voor filmpjes op Youtube, zelfs al zijn ze helemaal gebufferd, die haperen ook met een regelmatige interval heel even en gaan dan met een sprongetje weer verder terwijl het geluid wel blijft lopen. Een filmpje dat op mijn pc staat en in WMP wordt afgespeeld heeft dit probleem niet.
Het is net alsof er iets is dat de verwerking niet kan bijhouden ofzo.
Ik wist niet precies waar ik dit moest vragen, want ik weet niet waar dit probleem zit.
Recent heb ik een nieuwe videokaart gestoken (en de laatste drivers geïnstalleerd), nieuw geheugen (nu 6gb) en Win7 geïnstalleerd, maar ook met mijn vorige videokaart en WinXP had ik dit probleem.
Waar kan dit aan liggen?
Het is net alsof er iets is dat de verwerking niet kan bijhouden ofzo.
Ik wist niet precies waar ik dit moest vragen, want ik weet niet waar dit probleem zit.
Recent heb ik een nieuwe videokaart gestoken (en de laatste drivers geïnstalleerd), nieuw geheugen (nu 6gb) en Win7 geïnstalleerd, maar ook met mijn vorige videokaart en WinXP had ik dit probleem.
Waar kan dit aan liggen?