Haperen! Schokt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

denseven

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
16
Ik heb sinds kort een nieuwe pc in mekaar laten zetten , alles doet het perfect behalve de videokaart op het eerst deed alles het goed totdat alle spellen opeens na de 2/3 sec. even schokt/hapert! kan iemand mij hiermee helpen? ik heb een:
Amd Athlon 64 bit 3200+
100gb aan harde schijf
1024Mb aan geheugen
Ati x700
ik heb al gekeken naar de verversing snelheid 60hz.
en alles in ati control center op Default gezet! en de drivers opnieuw geinstalleerd!
KAN IEMAND MIJ PLEASE HELPEN! ben echt hulpeloos! :(
Alvast bedankt!

BTW.... ik heb al gekeken of er al andere berichten waren maar kon nix vinden :(
 
Heb je je Schem resolutie aangepast voor het spel wat je wil spelen.
 
Verhoog de prioriteit van het spel in taakbeheer eens tot hoog.
 
misschien toch hardwareprobleem

Dude,

Zou toch best eens aan je graf kaart of je moederboard kunnen liggen hoor!

De specs van je PC zijn iig prima.

Als je nog garantie hebt....

Ik zou zeker eens proberen hoe alles werkt met een andere graf. kaart. (van vrienden of zo) mag best een beetje een oude zijn. Of juist jou ati ff stoppen in een andere pc...

(Zit de kaart trouwens wel goed in het slot?)
 
kijks eens of er direct naast je grafische kaart nog een andere kaart zit, als dit zo is, verplaats deze dan. een grafische kaart heeft altijd voldoende koele lucht nodig
 
is al gebeurd , de cpu van de proccesor is 32celc.
en de videokaart 60celc. zonder dat er een pci kaart onder zit alleen nu merk ik dat als ik tijdens het spelen naar het ledje van de hd kijk , dat ie om de 2/3 sec hapert. dezelfde tijd waneer die in het spel ook hapert.
een matrox hd van 80gig.
wat zou het zijn mb is nieuw van gigabyte, proccesor is nieuw , geheugen is nieuw, en videokaart is nieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan