Haperende karakters

Status
Niet open voor verdere reacties.

friso44

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Ik heb sinds een week een onoplosbaar probleemmet mijn desktop computer: Om te beginnen begon mijn toetsenbord te 'haperen': getypte karakters kwamen slecht door. Van 44 kwam maar één 4 over bijvoorbeeld. Een dag later deed het toetsenbord het helemaal niet meer. De ontvanger van mijn Logitech draadloze combinatie verwijderd via configuratie/system/hardware. Bij weer aansluiten worden muis en toetsenbord even herkend, maar vervolgens mislukt de installatie van de ontvanger (type C-BD9-dual), uiteindelijke met de boodschap: In het installatiebestand voor het stuurprogramma ontbreekt een benodigde vermelding. Mogelijk is het inf bestand voor windows95 of een later besturingssysteem geschreven. Neem contact op met de fabrikant van de hardware. Heb ik gedaan. Met Logitech het bestand input.inf opnieuw geplaatst, windwos hersteld naar een vorig herstelpunt. geen oplossing.
Naar Office, een LX 710 gekocht. Installatie gaat vlekkeloos, maar nu 'rammelt' de patietoets. Soms geeft hij een echo van twee extra spaties, soms helemaal geen spatie. Op een notebook werkt het wel allemaal goed.
Norton met de laatste definities naar een virus laten zoeken, niks gevonden.
Wat nu, zowel Logitech als ik weten het niet meer? Windows en alle programmatuur weer geheel nieuw installeren? Dat kan ik natuurlijk doen, maar het is een tijdrovend paardenmiddel en geeft het een oplossing?
Weet iemand waar ik een oplossing zoeken moet? Mijn dank zal groot zijn.

groeten,

Paul

PS Dit typ ik met een ouderwets PS-2 bordje, werkt feilloos. Probleem moet dus iets met USB te maken hebben, maar alle andere USB apparaten werken wel goed.

Het is niet toevallig zo dat de batterijen van je draadloze toetsenbord bijna leeg zijn?

batterijen

Nee, dat ben ik vergeten op te schrijven maar die had ik meteen al vervangen. En ook al was dat zo, dan nog zou de ontvanger gewoon aan de USB poort moeten kunnen worden geïnstalleerd. En zou het neiuwe toetsenbord met neiuwe batterijen ook goed moeten werken.
groeten,
Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan