haperende verbinding.

• Onderwerp starter Onderwerp starter iegj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iegj

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
Hallo,

ik heb thuis op mijn pc boven die draadloos is verbonden geen goed internet want steeds als ik online een spel aan het doen ben dan lijkt het wel of ie om de zoveel tijd even de verbinding verliest. als ik gewoon aan het internetten ben of msn ofzo dan merk ik er niks van maar tijdens het online gamen wel. ik heb beneden ook nog een xbox 360 staan en die doet het wel gewoon. die xbox is wel met een internet kabel aangesloten.
verder doet alles het wel als ik offline speel.

mijn router is : linksys WRT54GL en ik heb windows vista. mijn pc is draadloos verbonden met mijn router.
netwerk kaart is: sitecom wireless-N network pci card WL 181
virusscanner. AVG

alvast bedankt!:thumb:

Misschien moet je voor je router een ander kanaal kiezen. Of het afstand tussen router en computer is te groot. Meestal verteld Windows wel welke verbindingssnelheid je draadloos hebt. :thumb:

die is gewoon goed, want er staat uitstekende verbinding met 54 mb/s dus daar kan het denk ik niet aan liggen!

Kan je de verbindingsnelheid meeloggen? Indien er nog een ander WLAN in de buurt van je kanaal uitzend, dan zal periodiek de snelheid achteruit gaan...:thumb:

ik heb geen idee hoe je de verbindings snelheid moet loggen?:S
maar ik zal proberen het kanaal waar over mijn router uitzend veranderen en kijken of het dan helpt

Laatst bewerkt:
Opgelost,

ik heb een powerplug (als ik me niet vergis heette het zo) vaan sweex gekocht, heb nu 5 x zo snelle verbinding en zonder haperingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan