Haperig (laggspikes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrlook09

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
hallo,

ik heb een probleem bij het spelen van spellen en andere zware activiteiten op mijn computer
als ik met mijn games bezig ben bijvoorbeeld heb ik altijd van die haper momenten (laggspikes/fps drops)
deze duren ongeveer 30 tot 60 sec. het ligt niet aan mijn computer of het internet want ik heb hele
goede computer en we hebben hier heel snel internet met de kabel. ik ben bang dat er een progamma of virus
mijn computer zo maakt. ik hoop dat mensen mij kunnen helpen
( mijn videokaart = Asus ENGTX260)
ik hoop zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

( bijvoorbeeld bij COD4 heb ik een normale fps van 125 of 250 ligt aan me max en die daalt opeens naar 10/20 en haperd heel erg )

Laatst bewerkt:
Een hele goede pc :)
Wat zijn de specs dan :P

Welk windows heb je?
En heb je al geprobeerd om bv je virusscanner / firewall uit te zetten?
(en al de andere onodig lopende programma's)

mijn stats zijn:

Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5600+ 2,80 GHz
Geheugen (RAM): 2047 MB
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Videokaart: Asus ENGTX260

en ik heb windows vista

( trouwens bij apparaat beheer staat nog mijn oude videokaart aan gegeven zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? )

Heb ik gedaan en ik heb ook me besturingsprogramma van me videokaart opnieuw geinstelleert maar er veranderd niks, :(

Alles wat aan staat tijdens het spelen is
Skype, AVG Anti-Virus Free en Logitech progamma van me toetsenbord en muis
maar mijn computer moet dat allemaal makkerlijk aan kunnen wat het is een
hele tijd goed gegaan maar opeens komt die hier mee. :(

Misschien te weinig werkgeheugen?, Vista heeft al zo`n 2gb nodig

als hij t altijd goed heeft gedaan en nu dus opeens af en toe hapert dan is er iets verandert.
t kan nooit kwaad om naast je maandelijkse anti virus scan af en toe een proggie te draaien
zoals SPybot search and destroy(gratis). deze verwijdert ook rommel die de boel kan vertragen.
de laatste optie die ik kan bedenken is dat je misschien een hitte probleem hebt, dat je pc
van binnen heel vies is met dik stof en dat je videokaart op tpunt staat t te begeven daardoor.
zal wel niet hoor, maar mijn vorige videokaart gaf zo de geest en ging ook haperen daardoor.

dus, eerst maar even search en destroyen.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan