Haperige verplaatsing.

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hoi,

Ik heb ongeveer 2 uur geleden mijn PC geformateerd. Nu is alles weer her-installeerd, maar telkens als ik een tabblad over mijn bureaublad verschuif, gebeurt dit met veel haper.
Ik zie dan bijvoorbeeld in plaats van dat het netjes verschuift, gewoon van de ene hoek naar de andere springen.
Ook als ik ergens naar beneden will scrollen, gaat dit met veel haper en tussenpozen.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt.

Groet,

Robert. :)

Heb je na de Windows installatie de moederbord drivers geïnstalleerd en heb je daarna de meest recente of één van de recentere videokaartdrivers geïnstalleerd?

Hoi,

Je zal de videokaart drivers moeten installeren en dan denk ik ook je moederbord drivers etc.

In configuratiescherm bij syteem- hardware -apparaatbeheer kan je kijken welke je mist staan gele uitroeptekens bij dan.

Modag

Drivers voor mijn videokaart wel, moederbord drivers niet want ik weet niet waar ik deze kan vinden.

Wat dacht je bij de fabrikant van de PC of, als het een samengestelde pc is, bij de fabrikant van het moederbord.

Hoi,
Heb je dan wel het merk en type van je moederbord od als het een merk pc is dan merk en type laat het ons weten.

Modag

ik heb een normale Acer.
Ik heb mijn videokaart er alleen zelf in gezet. een xfx Geforce 7950 GT.
van het moederbord weet ik het zo niet.

*Nadat ik de driver van mijn videokaart had geinstalleerd, deed hij het weer goed.
Bedankt.

Laatst bewerkt:
Download dan een tooltje als Belarc advisor en kijk naar de naam van het moederbord, Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan