Goedendag,
Laat ik me eerst even voorstellen, ben Robert tijd lang met computers gewerkt en kan er goed mee opgaan.
weet ook niet of ik in de juiste plek zit met plaatsen van deze vraag.
eerst maar eens wat specs:
CPU: Q9300 (2,5 Ghz)
GPU: nvidia 260 gtx 216 shaders
Mobo: MSI P35 Neo2
Ram: 8 gig op 800 Mhz
Kast: Antec threehundred
Scherm: Iljima ProLite E2407HDSD (24 inch)
besturing: Windows 7 x64
ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat in mijn kennis ligt, dus wil nu graag mijn vraag naar buiten brengen.
MW2 hapert online met deze specs terwijl bij een vriend met ± zelfde specs deze super draait op dezelfde resolutie van 1920 x 1020.
Dit gebeurt vooral in 1 specifiek level, dit tot zeer grote ergernis terwijl bij de meeste levels hij zeer goed speelbaar is.
Wat heb ik geprobeerd:
Alle drivers geüpgraded d.m.v. driver genius,
de update van nvidia gedaan,
Mobo Drivers geupgrade,
Kast blijft op de juiste temperatuur ± 35 graden (de componenten)
Misschien dat iemand anders mij hierbij kan helpen.
Gr. Robert
ps. Aan de internet snelheid ligt het niet heb een mooie stabiele kabel van 40 mbit lopen
Laat ik me eerst even voorstellen, ben Robert tijd lang met computers gewerkt en kan er goed mee opgaan.
weet ook niet of ik in de juiste plek zit met plaatsen van deze vraag.
eerst maar eens wat specs:
CPU: Q9300 (2,5 Ghz)
GPU: nvidia 260 gtx 216 shaders
Mobo: MSI P35 Neo2
Ram: 8 gig op 800 Mhz
Kast: Antec threehundred
Scherm: Iljima ProLite E2407HDSD (24 inch)
besturing: Windows 7 x64
ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat in mijn kennis ligt, dus wil nu graag mijn vraag naar buiten brengen.
MW2 hapert online met deze specs terwijl bij een vriend met ± zelfde specs deze super draait op dezelfde resolutie van 1920 x 1020.
Dit gebeurt vooral in 1 specifiek level, dit tot zeer grote ergernis terwijl bij de meeste levels hij zeer goed speelbaar is.
Wat heb ik geprobeerd:
Alle drivers geüpgraded d.m.v. driver genius,
de update van nvidia gedaan,
Mobo Drivers geupgrade,
Kast blijft op de juiste temperatuur ± 35 graden (de componenten)
Misschien dat iemand anders mij hierbij kan helpen.
Gr. Robert
ps. Aan de internet snelheid ligt het niet heb een mooie stabiele kabel van 40 mbit lopen
Laatst bewerkt: