happyhaunts.cjb.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
happy-haunts.com

Voor de mensen die er in geinteresseerd zijn, ik ben een website aan het maken over m'n favourite attractie in Disneyland Resort Paris namelijk "Phantom Manor".

Ik ben Flash aan het leren op dit moment en probeer dit zoveel mogelijk in de site te verwerken.

Wat vinden jullie er tot nu toe van?

www.happy-haunts.com

Frank

ps. de site is nog niet af maar, ik wil gewoon eens weten of jullie vinden dat ik de goede kant op ga. Knoppen zoals naar de vorige page enzo heb ik dus nog niet maar, die komen eraan.

Laatst bewerkt:
Voor iemand die net met Flash bezig is ziet het er zeer professioneel uit. Echt super.

ga zo door jonge want het gaat goed.

ik zou alleen dat text wat je erin hebt met links enzo ook in zo'n dergelijke animatie window doen als in het begin. dan vind ik hem leuker.

Wel cool man! :thumb:

Erg mooi gemaakt. Eén klein puntje. Je maakt gebruik van frames, daar ben ik geen voorstander van en dat zie ik heel duidelijk op de pictures pagina. Ik surf altijd met een favorieten balk links en heb een schermresolutie van 1024x768. Op de picturespagina krijg ik horizontaal een vervelende scrollbalk. Misschien je pagina opbouwen met tabellen of nog beter, css:D
Heel knap staaltje flash.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan