hard disk formatteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Hallo allemaal :)

Ik wil mijn harde schijf formatteren en alles opnieuw installeren, maar dat mislukt steeds.

Ik ga via mijn computer naar C:, klik 1 keer met rechts en dan op formatteren. Vervolgens verschijnt er een schermpje (formatteren BOOT C: en klik ik op starten. Dan krijg ik de mededeling dat het niet geformatterd kan worden, dat ik alle programma's moet afsluiten etc.. maar zelfs dan krijg ik dezelfde mededeling.

Help a.u.b.

Laatst bewerkt:
Dat kan dus uiteraard niet. Welk OS heb je (win98,Xp, of...)

^Ik gebruik Windows XP...Oh wacht, ik moet gewoon mijn windows recovery cd gebruiken.

Mijn pc is namelijk geinfecteerd en ik krijg het maar niet weg.. zelfs niet met kaspersky, dat ik vandaag heb aangeschaft.

Laatst bewerkt:
BANDIT123 zei:
En haal deze ook eens op installeer het en laten draaien
http://www.ewido.net/en/

Opnieuw installeren kan altijd nog.
En heb je een naam van Vires wat je niet weg krijg
Bedankt voor de links, ik zal het een laatste keer proberen. Ik heb het al met verschillende programma's gescand, maar hij kon het steeds niet verwijderen.

Ik ben helaas de naam van de virus vergeten op te schrijven.

Laatst bewerkt:
als hij niet is teverwijderen dan vindt de Online scan hem en kan je het als nog melden.
,maar dat zie ik dan morgen wel

freedom, als je scant doe het dan in de veilige modus en zet van tevoren systeemherstel uit. Anders blijf je het virus/trojan nog houden.

Elisa zei:
freedom, als je scant doe het dan in de veilige modus en zet van tevoren systeemherstel uit. Anders blijf je het virus/trojan nog houden.
Ja MA:p bedankt was ik vergeten:p

Te laat, dan moet het dus opnieuw.

Ik snap nog steeds niet hoe het mogelijk is dat "kaspersky" de geinfecteerde bestanden wel vindt, maar niet verwijdert. Ik heb kennelijk iets verkeerd gedaan. :confused:

Laatst bewerkt:
freedom zei:
Te laat, dan moet het dus opnieuw.

Ik snap nog steeds niet hoe het mogelijk is dat "kaspersky" de geinfecteerde bestanden wel vindt, maar niet verwijdert. Ik heb kennelijk iets verkeerd gedaan. :confused:
Nog op de valreeep ,Had je je vires scanner na installatie wel Updates op laten halen? zo nee kun je alsnog doen hoor

Sommige bestanden worden vastgehouden omdat het proces loopt.
Dat voorkom je als je in de veilige modus zit.

BANDIT123 zei:
Nog op de valreeep ,Had je je vires scanner na installatie wel Updates op laten halen? zo nee kun je alsnog doen hoor
Weet ik niet meer. Hij vondt wel de virus(sen), maar ik kon het niet verwijderen. Ik ga het nog een keer opnieuw doen morgen.

Laatst bewerkt:
Opnieuw geinstalleerd, hij doet het. Ik ben ook virusvrij. Maar nu krijg ik windows firewall niet uitgeschakeld. Ik heb nu dus de "Kaspersky Antivirus Security Suite" geinstallerd. Als ik nu windows firewall probeer uit te schakelen, start mijn pc vanzelf op en als ik dan kijk bij het beveiligingscentrum, zie ik dat windows firewall niet is uitgeschakeld...

Ik heb al een nieuw onderwerp hierover gestart, lol: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=242159

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan