Hard disk problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KickboxvdgBE

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Hi mensen ik hoop dat iemand van jullie mij echt kunnen helpen.

Mijn Laptop (Sony vaio i5 PCG-71211M) is gecrasht geweest.
Ben naar Hacktic geweest een PC winkel in de buurt, en die hebben mijn disk vervangen, en zoveel mogelijk proberen over te zetten, ondanks dat hij zwaar gecrashed was.

Maar ik had een harddisk van 500GB en 5400RPM, nu heb ik 1 van 500GB en 7200RPM.
Het probleem is nu eigenlijk dat niet alleen heel mijn laptop niks meer van spellen speelt zoals vroeger. Hij zegt dat er iets is met mijn videokaart iets met een 3d geval.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit simpel weg oplossen?
Zeg nu niet aub dat ik ook andere video kaart met kopen :s
Want voor een nieuwe harddisk/backup/besturingsysteem hebben ze me al 215 EUR aangerekend.:evil:

Mvg Stephan

Hoi,
voer eens het volgende uit:
windowstoets + r
typ
dxdiag
enter
en voer alle tests eens uit.
Geef daarna aan wat de uitslag is.

Ik heb gedaan wat je zei ivm met windows + R = dxdiag

En ik kreeg dan het volgende.

Bijlagen

Ben je al op de website van Sony gaan kijken voor drivers?
Kijk ook eens bij apparaatbeheer of daar alles ok is, geen gele vraagtekens o.i.d.

Laatst bewerkt:
ik had gekeken net en dan vroegen ze voor een Sony bestand te downloaden die ging kijken welke drivers ik ontbreek het zag er naar uit dat ik 28 drivers moest gaan update want de mijne waren blijkbaar outdate. Toen ik dat programma verder liet doen zou ik opeens 28 USD moeten gaan betalen XD:eek:

mvg

Ik heb gekeken maar ik begin er helemaal geen .... te snappen.
Ik zou 28 drivers moeten update, en als ik hem zou willen laten registeren dan kost het me 28 USD.
Zelf heb ik wel al een account aangemaakt op sony, maar daar blijft het ook verder bij.
Want blijkbaar herkent hij mijn model van sony niet.
MODEL : PCG-71211M

mvg

Sinds wanneer laten ze je betalen om je product te laten registreren? Het moet niet gekker worden daar bij Sony.
Zal straks een kijken hoe het verder moet.

Laatst bewerkt:
het is opgelost de mannen van hacktick waren iets vergeten installeren.
en dat is nu wel gebeurd dus inorde :D

toch bedankt !

mvg stephan

Blij voor je dat het toch opgelost is, dan hadden we nog lang kunnen zoeken. :D
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan