Hard disk PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietzoslim90

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Berichten
56
Hallo,

In mijn ps3 zit een standaard 2,5 hdd van 40gb. Nu had ik zo'n 2 maanden geleden voor school een 2,5 hdd inch van 500gb met 5400rpm gekocht met de gedachte als ik met school klaar ben deze in de ps3 te doen. Nu ben ik klaar met school en kan ik hem gaan gebruiken voor me ps3.

Nu staat er door school natuurlijk data op mijn HDD. Deze mag allemaal weg maar kan ik gewoon de HDD met data in me PS3 doen en gaat die dan mooi alles formateren? Of moet ik hem aan de pc aansluiten (heb een behuzing ervoor) en dan iets doen?

bvd,
tim
 
Bedankt maar PS3 schijven inbouwen heb ik weleens gedaan dat is geen probleem.
Maar dat deed ik altijd met nieuwe hdd. Mijn vraag is voor een pas gebruikte hdd
die nooit eerder op PS3 is gebruikt maar altijd gebruikt als een externe HDD met
behuizing op PS3. Moet ik die formateren op mijn pc? of kan die gelijk in de ps3 en wordt dan alles geformateerd?

Kan daar op de site niet echt iets op terug vinden over gebruikte HDD.
 
Je kan deze voor de zekerheid eerst even in een pc een snelle format geven. Daarna in je PS3 bouwen en deze zal vanzelf willen formatteren. De PS3 ziet een andere harde schijf en wil dan de schijf formatteren. Heb je wel eerst van de huidige schijf back-ups gemaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan