Hard Disk Veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
ik heb een vraag mijn Computer is merkloos die heb ik laten maken Bij een Computer Zaak

Nu moet ik altijd Windows Via Dos installeren maar ik heb een foutje gemaakt

Ik heb de verkeerde Optie ingedrukt

Hoe kan ik mijn Harden Schijf Van FAT32 Af krijgen Want Me Pc gaat 3X zo sloom en Defragmeteren doet die niet eens

Heb je windows al geinstalleerd? En ik neem aan dat je de schijf dan NTFS wil hebben?

Doe dan het volgende:

Start -> uitvoeren -> typ "cmd"

Typ in het nieuwe venster:

"convert C: /fs:ntfs" (hier is c: de schijf die je wilt converteren)

Zorg voor de zekerheid dat je een goede backup hebt, en dat je niks anders doet tijdens het converteren, zodat de pc niet vast kan lopen.

Laatst bewerkt:
ok bedankt allen jammer dat Mijn Computer Merkloos is ik kan Geen backups maken

Windows staat er op ik ga het proberen ik heb nog niks op deze Computer staan :thumb:

kan dit geen Conflikt maken met Windows of anderen Programas?

je zult als je het probeert de volgende foutmelding krijgen:

Het conversieprogramma kan niet exclusief toegang krijgen tot station stationsletter en kan dus niet met de conversie beginnen. Wilt u dat de conversie plaatsvindt wanneer het systeem opnieuw wordt gestart <(J/N)?>
Dit probleem doet zich voor als het volume dat u wilt converteren in gebruik is, bijvoorbeeld omdat daarop Windows XP wordt uitgevoerd.

U kunt dit probleem oplossen door J te typen bij de opdrachtprompt. Het volume of station wordt geconverteerd naar NTFS zodra u de computer een volgende keer start.

zie hier.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan