DikkeHobbit
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2010
Hallo hallo
Ik heb weer een redelijk lange avond achter mijn PC gehad en helaas lukt het nog niet helemaal.. Ik heb namelijk Windows 7 geinstalleerd. Voordat ik dit deed kon ik nog zien hoeveel ruimte er op mijn hard drive stond etc. Installatie gestart en dat verloopt redelijk goed. Maar als hij voor de laatste keer gaat rebooten kan hij ineens mijn hard drive niet meer vinden
Ik klik op F1 "to continue". Hij start nog op en ik krijg nog het Windows 7 achtergrondje. Na nog wat installeren staat in beeld: Welcome. Dit zal direct worden gevolgd door Shutting down. De computer start opnieuw op en ik kom niet meer in Windows. Ik kijk in mijn bios en zie dat idd mijn hard disk niet meer gevonden wordt.
Hebben jullie enig idee wat hier aan de hand is?
Ik heb het uiteraard al meerdere keren opnieuw geprobeerd, heb zelfs me hele C schijf geformateerd zodat hij helemaal vanaf een frisse schijf kon beginnen
maar dat maakte niks uit. Als ik weer vanaf de windows 7 (niet echt legaal..) dvd ga installen moet ik eerst in mijn Bios hard disk uit mijn boot sequence halen en Optiarc DVD RW in de boot sequence zetten. Dat is de enige manier om weer vanaf de dvd te starten. Ik kan dan gewoon weer windows 7 installen, ook kan ik dan gewoon weer mijn hard disk zien. Ik zie dat er van de ...GB een paar GBs of MBs zijn gebruikt. Het enige wat er op staat is Windows 7 op dat moment. Hij staat er dus ook wel gewoon echt op, ik kan hem alleen niet opstarten!
Hellup!
Groeten
DikkeHobbit
Ik heb weer een redelijk lange avond achter mijn PC gehad en helaas lukt het nog niet helemaal.. Ik heb namelijk Windows 7 geinstalleerd. Voordat ik dit deed kon ik nog zien hoeveel ruimte er op mijn hard drive stond etc. Installatie gestart en dat verloopt redelijk goed. Maar als hij voor de laatste keer gaat rebooten kan hij ineens mijn hard drive niet meer vinden

Hebben jullie enig idee wat hier aan de hand is?
Ik heb het uiteraard al meerdere keren opnieuw geprobeerd, heb zelfs me hele C schijf geformateerd zodat hij helemaal vanaf een frisse schijf kon beginnen

Hellup!
Groeten
DikkeHobbit