Hardcopy pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Ik heb een oudere versie van Hardcopy pro 2.41 op mijn computer staan en heb deze verwijdert met Your Uninstaller laatste versie en ook gewoon met de Software verwijderaar van windows xp pro geprobeert. Dan ga je er van uit dat er toch alles verwijdert is wat betreft Hardcopy, om het dan nog zeker te weten doe ik ook nog even na controleren met Registry TuneUp 2007. ( paar oude achter gebleven sleutels verwijdert klaar)

Zo en dan denk je na een nieuwe opstart dat alles weg is en begin je met een nieuwe installatie van je Hardcopy pro laatste versie 2.79 ook dit verloopt prima nog even registreren en klaar een werkje van hoog uit 5 minuten. Maar dat valt tegen als ik Hardcopy opstart krijg ik om de andere keer ( 1 keer wel dan weer niet) een klein smal popup venstertje links boven op mijn desktop, dit is niet groter te klikken of te slepen je kunt er gewoon niets mee!! weet daar iemand raad mee. Zo snel als ik mijn oude versie weer terug zet is het probleem voorbij.

Nu heb ik op een kale pas geinstalleerde pc met alleen windows xp er op ook deze nieuwe versie geinstalleerd en dat werkt perfect, dus dan ga ik er van uit dat er op mijn eigen pc toch nog wat achterblijf wat deze nieuwe versie stoort bij het uitvoeren van zijn taken in het register misschien (ook deze heb ik helemaal nagekeken) en niets meer gevonden met de naam hardcopy pro enz. Iets voor de kenners onder ons.

Groetjes, @xa.

Dit is een erg specifiek probleem en we kunnen uiteraard niet in je pc kijken om te zien wat er nog staat en wat er al weg is. Heb je al eens gemaild met hun support?

Hoi James007, bedankt voor je reactie. Ja ik heb gemaild met Desksoft maar nog niets van gehoord, dus we wachten nog ff af.

Groetjes, @xa.

Ik heb het even voor je in een handleiding gegoten, maar dit zou je dus ook kunnen proberen.

Hoi James007, bedankt voor je tip en meedenken. Ik gebruik ook nog eens jv16 Powertools 2007 en die vind ook niets meer als ik alles heb verwijdert, zelf heb ik het gehele register afgespeurd zowel van "hardcopy pro" als Desksoft de maker ervan maar hij vind niets meer dan zou je toch zeggen het moet lukken maar helaas niets. Maar we krijgen dit wel voor mekaar het word even zoeken maar het zal gaan gebeuren dat het lukt.

groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan