harddisc xbox360

Status
Niet open voor verdere reacties.

giorgos

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
ik ben van plan een xbox360 te kopen en in het intertoy's krantje zag ik dat die vanaf €200 is maar er staat nergens bij dat er een harddisc in zit. dus heb ik die dan nodig als ik een spel als gta IV ofzo erop wil? (het is de arcade xbox360)
bvb voor je antwoord

Niet doen want in die versie heb je geen harde schijf volgens een vriend van mij moet je die er los bijkopen en daar wordt je niet vrolijk van want je hebt een harde schijf voor een 360 hard nodig!

Hoeft niet maar waarschijnlijk doe je dat toch want volgens mijn vriend heb je dat voor heel veel dingen nodig waarme je met 256 MB niet genoeg hebt:confused:

Niet doen want in die versie heb je geen harde schijf volgens een vriend van mij moet je die er los bijkopen en daar wordt je niet vrolijk van want je hebt een harde schijf voor een 360 hard nodig!

deze versie heeft er wel een namelijk een 20gb schijf.
hoe ik dit weet is dat ik em zelf ook heb gekocht :p

en is 20 GB gauw vol of valt dat mee?
Mits je niet alles wilt bewaren wat je download, is het prima te doen.
Het Arcade systeem heeft inderdaad GEEN harddisk. Dat betekend dat je dus bijv. ook geen demo's kunt dowloaden, want die zijn over het algemeen groter dan 256MB.

Met het ombouwen van je console verlies je officieel je garantie. Zelf heb ik echter geen problemen gehad met het laten repareren van een geflashte box. Hij kwam zelfs geflasht en al weer terug :D
Xbox Live ga ik liever niet op met gekopieerde games vanwege de bans. Met officiële games ga ik wel online, en daar heb ik nog geen problemen mee gehad.

welke xbox kan ik dan het beste kopen als het mij alleen gaat om spellen gewoon te spelen
(zonder al te veel op te slaan en zonder internet etc.)

Dan zou ik gaan voor de 360 met de 20GB HDD, want die paar MB op zo'n geheugenkaartje zitten zo vol.

dus dan moet ik gaan voor de middelste (qua prijs) van €270

p.s.
hoeveel gb zit er dan op de gewonde xbox?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan