Harddisk deels leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Gaat over de pc van mijn broer (HP-D330 P4 2,8 Ghz, 1 GB intern, XP Pro SP2)

In de pc zat een HDD van 40 GB (C:\) maar deze was ineens alleen te benaderen via "mijn documenten" maar niet meer via "mijn computer".

Hij heeft hem er uit gehaald en een nieuwe teruggezet (van 120 GB) maar volgens mij was de schijf niet kapot maar is er een ander probleem.

Moet er wel bij zeggen dat hij er erg veel mee loopt te rotzooien en 0,00 % vertrouwen heeft in Microsoft en hen van alle problemen de schuld geeft. Maar ja, daar gaan andere forums over.

Anyway, Iemand een idee wat er met deze HDD aan de hand is?

Alvast bedankt

Bob :thumb:

Lijkt me een spyware/virus-probleem.

Mocht de schijf echt stuk zijn of stuk aan et gaan zijn, dan vertoont ie in iedergeval dit soort vage problemen niet.

Helemaal mee eens

Dat lijkt mij dus ook een beetje vaag, vandaar mijn vraag of iemand dit herkend en heel misschien een oplossing heeft.

Ik weet wel dat er ook problemen waren met partities voordat SP2 er op werd gezet aangezien zijn 200 GB HDD niet door Windows XP werd gezien (voor SP2 dan)

Nog een weetje: Hij heeft nu noodgedwongen opnieuw XP moeten installeren maar dat staat nu op E:\ en niet op C:\.

Snapt iemand het nog? Ik niet meer dus, maar E:\ is nu de opstart schijf geworden en op C:\ staat nu wat eerst D:\ was (of zoiets, kon ook E:\ zijn)

pffffffffff :rolleyes: :confused: :rolleyes:

Tja, als je de C: partitie verwijderd tijdens de installatie van XP, krijgt een andere partitie die schijfletter, uithuilen en overnieuw beginnen, want de systeempartitie kun je niet meer veranderen van schijfletter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan