Harddisk driveletter vraag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Ik heb een pc en nu heb ik een nieuwe schijf geplaatst maar deze is de L schijf geworden. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat L: - C: word ??

Bedankt voor de hulp. :thumb:

Hoi,

Heb je hem er bij gezet en de oude hd laten zitten met een besturingssysteem erop dan kan je hem geen c maken maar wel d.

Modag

Hoi,

Heb je hem er bij gezet en de oude hd laten zitten met een besturingssysteem erop dan kan je hem geen c maken maar wel d.

Modag

Dit had ik idd gedaan heb de zoi opnieuw geinstalleerd en nu is het goed maar is er geen manier dat het zou kunnen ??

Je kunt wel via het configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer met de rechtermuisknop op de stationsletters klikken en ze dan wijzigen. Neem er wel eerst eentje die hoger in het alfabet nog vrij is, omdat je andere partities misschien ook moet omnoemen als je er ene tussen plaatst.

Je kunt wel via het configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer met de rechtermuisknop op de stationsletters klikken en ze dan wijzigen. Neem er wel eerst eentje die hoger in het alfabet nog vrij is, omdat je andere partities misschien ook moet omnoemen als je er ene tussen plaatst.

Ja dat kan je wel maar dan niet de gene waar de windows op staat.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan