Harddisk foetsie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn580

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Hallo,

Ik heb een harddisk onder de naam BACKUP D. Nu kan ik er niet meer op komen en is de naam veranderd in Lokaal station (D:)
Telkens als ik er dubbel op klik dan komt er te staan:
De schijf in station D is niet geformateerd.
Wilt u de schijf nu formatteren?
Ik heb niets bijzonders aan die harddisk gedaan. Er staan wel heel veel belangrijke bestanden voor mij op.
Bij configuratiescherm en dan systeem en dan systeemherstel staat hij aangegeven als offline.
De pc maakt ook gekke geluiden soms ff tikken en ratelen en net of hij opnieuw opstart ofzo. echt vaag.

Alsjeblieft help me.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb een harddisk onder de naam BACKUP D. Nu kan ik er niet meer op komen en is de naam veranderd in Lokaal station (D:)
Telkens als ik er dubbel op klik dan komt er te staan:
De schijf in station D is niet geformateerd.
Wilt u de schijf nu formatteren?
Ik heb niets bijzonders aan die harddisk gedaan. Er staan wel heel veel belangrijke bestanden voor mij op.
Bij configuratiescherm en dan systeem en dan systeemherstel staat hij aangegeven als offline.
De pc maakt ook gekke geluiden soms ff tikken en ratelen en net of hij opnieuw opstart ofzo. echt vaag.

Alsjeblieft help me.

Hmm ik denk dat die schijf kapot is... Kijk eens of hij het weer doet wanneer je de schijf eruit haalt en er weer in plaatst?

Ik heb hem er uit gehaald omdat hij achter elkaar aardig hard aan het tikken was.
Na 10 minuten was ik het zat en heb hem er uit gehaald.
Gelukkig heb ik al de bestanden achteraf al gebackupt. Dus iedergeval een pak van me hart.
Maar ik ik had ook enkele berichten gelezen dat het tikken van je hd het teken was van het einde. Ik ga hem in het weekend nog wel proberen. En anders word het proppen op me C.

Iedergeval bedankt!

Groeten, Martijn.

Welkom op Helpmij. :)
Lees dit ook eens door, dan weet je zeker dat er iets mis is met je harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan