harddisk fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Mijn harddisk, welke aan mijn media-player gekoppeld zit, wordt niet meer gezien.
Schijf op mijn pc aangesloten en hier krijg ik de melding dat hij geformateerd moet worden. Dit wil ik uiteraard niet, want dan ben ik alles kwijt.
Hoe kan ik dit voorkomen?

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    42,9 KB · Weergaven: 25
  • Knipsel1.JPG
    Knipsel1.JPG
    25,6 KB · Weergaven: 25
Welke mediaspeler heb je, en hebt je de schijf speciaal moeten formateren toen je hem aansloot op de mediaspeler?

Doet de schijf het nu nog wel aan de mediaspeler?

Mediaspelers hebben er nogal een handje van om ze met een speciale indeling te formateren, waardoor je hem niet zomaar meer aan de pc kan hangen.

Ik heb de ACRyan. Schijf inderdaad moeten formateren, maar dit is al ruim een jaar geleden gebeurd.
Schijf heeft altijd aan mediaplayer gehangen en het altijd gedaan.
Opties?

Kijk eens in het boekje van de mediaspeler of dat deze dan op een speciale indeling geformateerd wordt of niet ;) ACRyan is overigens een merk, niet de speler zelf...

ACRyan is overigens een merk, niet de speler zelf...
Ben ik misschien blond, maar deze snap ik even niet.

De schijf hangt al ruim een jaar aan de mediaplayer, dan zou de player deze spontaan hebben geformateerd?
Ik verwacht toch niet dat de mediaplayer spontaan gaat formateren, zonder dat hiervoor een opdracht of bevestiging voor wordt gegeven.
Dat zou dan betekenen dat ik alle data die erop stond kwijt zou zijn

Schijf werkt opeens weer.
In alle mappen staat nu een icoon van thumb. Dit heeft er nog nooit ingestaan, zou dit het probleem veroorzaken?
Zo ja, hoe krijg ik dit weg en zorg ik dat dit er niet meer in komt?Knipsel2.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan