DjViper
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2001
Hoi,
Eerst effe extra info.
C schijf is een aparte HD
D en G is een aparte HD met 2 partities erop, NTFS op standaard
Vorige week heb ik een nieuwe HD erin gezet, omdat ik bij de andere dezelfde foutmelding heb gekregen en toen de 2 partities kwijt was met alles erop. (gelukkig kon ik 95 procent terughalen met recovery)
Het geval is nu, na een nieuwe HD en geformateerd dat ik nog steeds foutmeldingen krijg.
In mijn logboek heb ik de volgende paar foutmeldingen te staan.
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk3\DR7.
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk3\DR11 tijdens een wisselbestandbewerking.
Deze meldingen staan 28 oktober wel iets van 20 keer erin. achterelkaar en gisteren ook weer.
Deze melding kreeg ik vorige week erin, toen mijn HD niet meer toegangelijk was.
De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume G:.
Iemand een idee om de bovenstaande 2 fout meldingen op te lossen..
Groetjes, Dj Viper
Eerst effe extra info.
C schijf is een aparte HD
D en G is een aparte HD met 2 partities erop, NTFS op standaard
Vorige week heb ik een nieuwe HD erin gezet, omdat ik bij de andere dezelfde foutmelding heb gekregen en toen de 2 partities kwijt was met alles erop. (gelukkig kon ik 95 procent terughalen met recovery)
Het geval is nu, na een nieuwe HD en geformateerd dat ik nog steeds foutmeldingen krijg.
In mijn logboek heb ik de volgende paar foutmeldingen te staan.
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk3\DR7.
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk3\DR11 tijdens een wisselbestandbewerking.
Deze meldingen staan 28 oktober wel iets van 20 keer erin. achterelkaar en gisteren ook weer.
Deze melding kreeg ik vorige week erin, toen mijn HD niet meer toegangelijk was.
De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume G:.
Iemand een idee om de bovenstaande 2 fout meldingen op te lossen..
Groetjes, Dj Viper