harddisk gaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo

ik draaot op wondows vista 32 bit
nu heb ik het volgende probleem als ik een ijd niet achter de pc hab gezetten en er niets mee gedaan gaat 1 van me harddeschijven uit zodra ik weer met me muis beweegt hoor je hem weer opspinnen .

ik heb in windows alles al aan gepast zodat hij niet uit kan gaan maar toch slaat hij uit ook in de bios alles gagekeken daar staat ook alles goed

ik heb er 3 insztten maar weet niet welke van de drie het is

ik heb 1x sata
2x ata

moederbord asus p4s800d-x

iemand een oplossing

Als in energiebeheer alles goed staat, wat overigens niet per schijf werkt, en de IDE kabels zijn vervangen, en eventueel de sata kabel, zal het toch aan schijf zelf liggen.

Je kunt ze even los halen en bewegen, voel je vanzelf welke het is, ook zal je het wel kunnen horen, dan hoef je daar alleen de kabel van te vervangen om dat te proberen.

Als in energiebeheer alles goed staat, wat overigens niet per schijf werkt, en de IDE kabels zijn vervangen, en eventueel de sata kabel, zal het toch aan schijf zelf liggen.

Je kunt ze even los halen en bewegen, voel je vanzelf welke het is, ook zal je het wel kunnen horen, dan hoef je daar alleen de kabel van te vervangen om dat te proberen.

nadat hij uit is gegaan en ik ga weer aan het werk spint hij gewooon weer op en weerkt hij normaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan