harddisk kapot,en nu?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
ik heb een hp elitebook 2530p.nu is mijn harddisk kapot.weet iemand waar ik deze nieuw of 2e hands kan halen?.verder wil ik weten,wat het me gaat kosten en of ik deze er makkelijk zelf in kan zetten?.
ik hoor het graag,want nu werk ik met een datatraveler.deze werkt wel goed,maar ik kan geen dingen downloaden.evenals heb ik geen geluid:o.

ik hoor graag van jullie.:thumb:

Goedemiddag,

Je zal dus een serial ata 2,5 inch hd kopen en hopen dat je dus recovery dvd hebt gemaakt zie hier voor je gegevens.
En ja de kosten zie hier als voorbeeld.

heb je ook de nederlandse handleiding hiervan.verder wat bedoel je met recovery dvd?,want die heb ik niet.is dat dan soms een probleem?.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Even tussen door je hoeft mij niet te quote hoor ben toch nog maar de enige die antwoord scheelt weer ruimte ;)
Je zal toch weer een besturing erop willen hebben of heb je deze los de drivers zal nog wel op de site van hp te downloaden zijn.
Handleiding zal je hier wel kunnen vinden.

De harde schijf vervangen valt zelf te doen, maar al weet je niks van computers af kan je het misschien beter laten doen maar als je het zelf doe scheelt het weer wat centjes ;)

nee,heb niet veel verstand van computers.anders had ik deze vraag ook niet hier gesteld.besturing bedoel je toch xp,vista of windows 7?.deze heb ik niet los,maar dat regel ik wel.
voor centjes ben ik niet bezorgd;),als het maar goed gebeurt.vindt ik het belangrijkst:P

Hoi,

Als het inbouwen een probleem id dan is de plaatselijke pc winkel dan wel de oplossing vraag wel even vooraf wat het gaat kosten je weet tenslotte wat een nieuwe kost zonder de inbouw dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan