Ik heb onlangs een Mediaplayer aangeschaft van het merk Netgear EVA9150. Dit apparaat beschikt echter over een 10/100Mbit internetkaart waardoor het overdragen van gegevens ontzettend traag gaat. Aangezien ik ruim 600Gb aan informatie over wil zetten ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing. Ik heb de harddisk uit het apparaat genomen en in een externe behuizing gezet, waarna aangesloten via USB 2.0 op mijn PC met besturingssysteem Windows XP.
Ik kon mijn harddisk alleen zien in " beheren " met vermelding " onbekende indeling "
Toen heb ik het progje. Ext2 Volume Manager gedownload en geïnstalleerd en kan de drive nu wel zien. Heb zelfs een driveletter via het programma toegekend waardoor deze ook zichtbaar is in Windows Verkenner..... echter...... zodra ik deze aanklik krijg ik de melding: De schijf is niet geformateerd. Formatteren ??
Ik kan de drive dus niet bekijken en ook geen bestanden hierop plaatsen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ??
Bij voorbaat dank.
Mvrgr. Mark
Ik kon mijn harddisk alleen zien in " beheren " met vermelding " onbekende indeling "
Toen heb ik het progje. Ext2 Volume Manager gedownload en geïnstalleerd en kan de drive nu wel zien. Heb zelfs een driveletter via het programma toegekend waardoor deze ook zichtbaar is in Windows Verkenner..... echter...... zodra ik deze aanklik krijg ik de melding: De schijf is niet geformateerd. Formatteren ??
Ik kan de drive dus niet bekijken en ook geen bestanden hierop plaatsen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ??
Bij voorbaat dank.
Mvrgr. Mark