Harddisk Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

jodan

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Hallo,

Sinds enkele dagen een 2e harddisk van 120 GB Samsung SP1203N, welke niet naar behoren werkt. Deze HDD heeft 2 partities en is NTFS geformateerd.
Mijn eerste HDD is ook 120 GB IBM en heeft 3 partities 2x NTFS 1x FAT 32. Windows XP geïnstallleerd op partitie met FAT 32.
Computer is een P4 2.4 GHz, 1Gb intern.
Nu het volgende probleem. Als ik vanaf mijn 2e harddisk een film ga draaien (avi van 13 GB) gaat de haperen en het geluid kraken. Als ik deze film vanaf mijn 1e HDD ga draaien loopt hij mooi door geen enkel probleem.

Een MPeg van 600 MB draait wel weer goed op de Samsung.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan.
Alvast bedankt.

Gr,
Danny

Je zou die hd even kunnen testen met een diagnostisch tooltje die je bij samsung kunt downloaden.

megabit,

Heb ik naar gezocht op de site van Samsung maar niet kunnen vinden.

Bedankt voor de hulp. Ga het vanavond meteen downloaden'.

:thumb:

Ik heb de tool gedownload. Het pakketje kan de schijf niet vinden. Heb de schijf gedeïnstalleerd en WIn Xp vindt hem meteen weer en wordt geïnstalleerd. Opnieuw geformateerd met Patitionmagic en het pakket nogmaals gedraaid. Nog steeds niks.
Schijfcontrole gedaan, maar hij bleef hangen bij stap 4 van 5 op 88 %.
Tevens heb ik nog een patitie check gedaan met Patitionmagic, kreeg ook een ERROR #993.
Volgens mij is de schijf niet goed.

Hoi megabit

Ik heb de tool nogmaal gedraaid en heeft de harddisk nu wel gevonden alleen bij "Scan entire disk surface ..."
loopt mijn computer bij 2% vast.
Heb ook nog een ander programmaatje geïnstalleerd van de samsung site, maar niks help.

Ik ga disk terugbrengen naar leverancier.
Gewoon defect
:evil:

Als dat programma steeds vastloopt zie ik ook geen andere optie.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan