Harde brom door geluid heen van tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

JetFreggel

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2011
Sinds kort zit er een harde brom door het geluid heen van de tv. Vooral bij reclame gaat deze nog harder en bij het journaal viel het me op dat de brom juist een stuk minder wordt wanneer ze een filmpje instarten, maar dus weer harder gaat als de nieuwslezer aan het woord is. :s Ik kan er nog niet echt een vinger opleggen wanneer de brom het hardst is en wanneer minder, hij is in elk geval niet constant...

Wie oh wie snapt hier iets van?? Dank alvast voor de moeite! :)

als je met de signaal kabel wiebelt merk je dan dat dit invloed heeft op het gebrom?

het is verstandig om ook geen andere kabels verwikkeld te hebben in een kabelbrij achter je tv.

... maakt geen verschil. Het vreemde is ook dat ie niet altijd bromt... nu nl weer niet, maar zometeen vast weer wel...

Dit is iets dan kan voorkomen. Je speakers zijn het aan het begeven, en dit gaat alleen maar erger worden namate je vaker dit soort geluid weergeeft. het zal waarschijnlijk alleen bij de hardere tonen zijn. reclame zit vol met harde tonen. Wanneer mensen vol in de microfoon praten zul je het goed hoeren, en wanneer het geluid ge-edit is, en wat gemixt en gefilterd, zul je het niet horen. Wanneer je nog garantie op je TV hebt, kun je het claimen. Heb je dat niet, dan heb je pech. Laten maken of een externe geluidsoplossing gebruiken (klinkt sowieso beter).

Was ik al bang voor. De tv is zo'n 6 jaar oud, dus al redelijk oud... We wachten het af. Dank voor je antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan