Harde reset 3com switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miele82

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Hallo allemaal,

we hebben hier een 3Com switch en daar weten we het ip-adres niet meer van. Ik wil hem dus graag terug op de fabrieksinstellingen hebben, maar heb geen idee hoe? Weet iemand hoe je dit doet?? Laat het me aub z.s.m. weten.

Alvast bedankt,

Miele :confused:

meestal zit aan de achterzijde een kleine opening met een naald of dune pen punt,
kan je deze reseten.

Geef even het type van de switch.
aangezien er ook vele 3coms zijn die via de compoort geprogrammeerd moeten worden

Sinds wanneer heeft een switch een eigen IP adres.????

CrashPuppy

Sinds er switches zijn die je via een ethernetpoort kan configureren?
Aangezien we nog geen type hebben gekregen weet ik niet of dit er een van is maar ikzelf heb nog een 3com 24poorts hub met een config kaart erin (superstack) die je dus moet configgen via een ethernet poort

Laatst bewerkt:
Sorry maar een pure switch doet niks anders dan snelheden regelen en verders niks. Dus geen eigen IP, tenminste mijn switches niet. Maar dit zijn ook maar simpele 3com 4 en 8 poorts dingen.

Crash

Laatst bewerkt:
Nee het is heus een switch

Ik denk dat je ook in de war bent met een hub, bij switches kun je veel meer configureren.

Ik heb het over een 3com 4400 switch, 48 poorts

Groeten Miele :confused:

Huis tuin en keukenswitches, en geen hubs, zijn toch niet managable, alleen de professionele.:confused:

Ik ben weer wat rijker geinformeerd.
Er zijn dus wel degelijk manageble switches. en mijn huis- tuin en keuken switches dus niet. enuh nee ik ben niet in de war met een HUB.

CrashPuppy

Voor zover ik weet zul je met de seriele poort op het apparaat de reset moeten gaan uitvoeren dmv een hyperterminal sessie

Het is gelukt

Excuses voor mijn late reactie,

Het was inderdaad via de seriele poort op het apparaat en dan dmv van een hyperterminal sessie. Bedankt voor alle hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan