Harde reset lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused: Volgens mij dit moet je liever via computer doen verbonden met kabel en ook op PC geïnstalleerde PC Suite voor jouw type mobiel, zal moeten lukken ...( ! ) ..
Maar mocht niet lukken als ik jou was dan een back-up maken ( via PC natuurlijk ! ) en gewoon of fabriek toestand toestel terug keren ...

ScreenShot017.jpg Deze Acer-PC Suite volgens mij moet goed voor jouw mobiel ook zijn ! en downloaden dus kan je hier ==>> KLIK

Of wil je zoiets proberen ? hoop ik dat bij Acer toestellen kan ook gebruikt worden :( ==>> KLIK HIER ! <<== Lees maar A.U.B. hier alles aandachtig over wat dat is, hoe je doen moet enz.. ! !

ALS je zoiets ( terug naar fabriek instellingen via PC ! of recovery ! ) ook doet en een als je proces begint, je moet vele processen en activiteiten in je PC minderen en mee stoppen enz. wegens vlottere een verloop ..
Uiteindelijk mobieltje mag je NIET meer dan aanraken of aankijken :P ...:D ( grapje ! ) hoe dan ook als je daarvoor wat gevraagd word pas dan je doet wat ..
Je moet alleen maar proces met aandacht volgen ...:D

En uiteindelijk hier heb je een mooie stap-voor-stap een direct Acer handmatige uitleg hoe je evt. handmatig een systeem recovery ( naar fabriek toestand ! ) terug keren kan ALS maar jouw mobieltje niet opstarten wil meer ==> **KLIK HIER zoals je nu al weet met systeem recovery raak je alles kwijt ! adressen contacten en...enz..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan