Harde schijf 100 %

Status
Niet open voor verdere reacties.

toshibabob

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2015
Goedenavond,

Ik zit met een probleem. Taakbeheer zegt dat mijn harde schijf van de computer constant 100% is. Ook hoor je de harde schijf draaien en de laptop word heel erg warm.
Ik heb al een aantal topics gezien op verschillende forums met hetzelfde probleem maar ik krijg het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik heb verschillende anti-virus, anti-malware en anti adware programma's gebruikt. Want ik las dat vaak dat probleem kwam door virussen etc.
Ik gebruik nu op dit moment eset nod32, mbam en adwcleaner. Ik las op internet dat deze programma's toch wel behoorden tot de beste programma's op dat gebied.
Dus nu ben ik hier terecht gekomen in de hoop dat hier een computer genie aanwezig is die mij kan helpen met het probleem. :)

Hier een paar screenshots hopelijk hebben jullie er wat aan:
schijf.PNG
schijf 2.PNG
schijf 3.PNG
schijf 4.PNG
schijf 5.PNG

Alvast bedankt voor de hulp!

En in je taakbeheer als je wat naar beneden scrollt. Staat er dan wel iets tussen de achtergrondprocessen wat je harde schijf aanspreekt?

Hallo,

Nee overal staat 0mb/s op 2 na.
Daar staat 5mb/s en 3mb/s. Maar dat verschilt ook constant

Het lijkt er op dat MBAM een scan aan het uitvoeren is die nogal wat van je harde schijf vraagt. Heb je deze zo ingesteld om te scannen bij het opstarten van je pc?

Hallo,

Ja dat heb ik inderdaad zo ingesteld. Maar het kan zo toch niet zijn dat de harde schijf dan de hele dag nog op 100 % gebruik staat?

Wanneer de scan nog niet afgelopen is, zal MBAM bezig blijven en zo snel mogelijk de scan willen afronden. Mijn advies: laat MBAM eens in de week scannen en stel het zo in dat dat bij inactiviteit gebeurd. Waarschijnlijk gaat dit wel helpen.

Oke bedankt.
Maar het probleem is dat ik pas sinds kort mbam heb. En daarvoor had ik het probleem met de schijf al.

Ok, misschien dat het wel te herleiden is naar een ander programma, maar laten we eerst dit van MBAM eens uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan