harde schijf branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter pecoz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
ik heb een harde schijf met een groote van 74,5 gb en is voor 28,2 gb vol is het mogelijk om de hele harde schijf te branden op een of meerdere cd´s ? kan dat met de cd brander die standaard op xp zit ?

Via xp gaat het ook.

Back-up gebruikenMet het hulpprogramma Back-up kunt u een kopie maken van de gegevens op uw vaste schijf. Als de oorspronkelijke gegevens op de vaste schijf per ongeluk worden verwijderd, overschreven of ontoegankelijk zijn na een storing van de vaste schijf, kunt u de verloren of beschadigde gegevens gemakkelijk terugzetten vanaf de kopie.

Start Back-up.

Opmerkingen

U opent Back-up als volgt: klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik vervolgens op Back-up.

Ik ben het echter helemaal eens met vanschagen.

Maak een image met norton ghost of drive image , en zet de image op een aparte partitie , bij een chrash kan je gewoon de hele image terug zetten.

groetjes speedtouch

persoonlijk zou ik power quest drive image gebruiken, xp heeft geen DOS en norton ghost werkt onder dos, pq blijft in windows en is gemakkelijker, imho ...

Geplaatst door de jean
xp heeft geen DOS en norton ghost werkt onder dos,

En Norton Ghost werkt toch echt perfect op XP hoor(versie 2003)
alle andere versies kun je ook nog gebruiken maar dan zul je met een opstart diskette moeten gaan werken.

Geplaatst door tazman

En Norton Ghost werkt toch echt perfect op XP hoor(versie 2003)
alle andere versies kun je ook nog gebruiken maar dan zul je met een opstart diskette moeten gaan werken.
ik bedoel niet dat het proggie niet werkt, ik vind power quest gewoon veel gemakkelijker en sneller .

Je gaf aan XP werkt onder DOS en XP heeft geen DOS ;)

Ik vind ghost heel prettig om mee te werken , en xp heeft geen dos wat Tazman al heeft aangegeven.

Ghost maakt zelf een virtuele dos aan , tijdens het maken van een boot-floppy kan je zelfs de usb poorten aan sturen, als je deze optie neemt heb je 2 opstart-floppy's.

Kan je toch gebruik maken van een draadloze muis in het virtuele dos venster.

groetjes speedtouch

Geplaatst door tazman
Je gaf aan XP werkt onder DOS en XP heeft geen DOS ;)
??
heb ik nergens geplaatst ... ik heb gezegd, norton ghost werkt onder dos en xp heeft geen dos ...

Geplaatst door de jean
??
heb ik nergens geplaatst ... ik heb gezegd, norton ghost werkt onder dos en xp heeft geen dos ...

je hebt gelijk mij fout was ff verkeerd getypt :o
je gaf inderdaad dat aan waarop ik aangaf dat XP en Ghost samen juist wel goed werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan