Harde schijf corrupt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stehe08

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
84
Hallo Allemaal,

Ik hoop niet dat ik een vraag dubbel stel, maar ik heb het volgende probleem.
Ik heb een harde schijf proberen te partitioneren, en dat is misgegaan bij het opnieuw opstarten van de pc.
Het probleem is nu dat, wanneer ik met Partition Magic de pc opstart, ziet hij de HD wel, maar kan ik hem alleen nog formatteren, terwijl ik dit niet wil.
En als ik hem aan een andere pc hang (als slave) zie ik de harde schijf wel, maar kan ik er niet opkomen, hij geeft dan een foutmelding (geen nummer o.i.d.) gewoon de fout dat hij hem niet kan lezen.
Ik heb dus het idee dat er iets is met de indeling van de harde schijf. De vraag is:
hoe krijg ik dit weer goed, zonder de data te beschadigen op de schijf.

Alvast bedankt!

Groeten Stephan
 
Oei, oei, dat klinkt niet zo best.... geen backup gemaakt?

Als er iets fout gegaan is tijdens het partitioneren, heb je een probleem. Data wordt over de hele schijf heen en weer gesleept, en de schijfindeling (NTFS, FAT, of wat je dan ook hebt) wordt natuurlijk ook overhoop gehaald. Ik maak me zorgen dat dat niet goedkomt...
 
Hoi Madmuppet,

Bedankt voor je reactie, ik ben nu bezig om met GetDataBack de data van de schijf te halen. Gaat niet te snel, en komt soms een melding voorbij, dus ben benieuwd of het werkt. Ik laat het je nog weten. Voor nu zet ik hem vast op opgelost, als het niet lukt weet ik wat ik moet doen (helaas).

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan