harde schijf doet het niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreukie

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
hoi,
ik heb een personal medie drive van hp in een ingebouwde socket. Nu heb ik hem gebruikt om bestanden van een latop te halen maar als ik mijn drive nu in mijn pc stop krijg ik de melding dat het installatieprogramma van het volume er niet is. en verder word de schijf niet meer herkend.
Als ik hem in de laptop plug krijg ik hem wel te zien bij deze computer maar als ik hem wil aanklikken staat er dat ie geformatteerd moet worden...aangezien er heel veel foto's en andere bestanden op staan ben ik toch wel een beetje in paniek.
Weet iemand hoe ik dit aan moet pakken?

ik heb nu de foto's in ieder geval veilig op mijn pc staan. alleen m'n muziek en sommige programma's krijg ik er niet af helaas...
Maar nu heb ik nog een vraagje, als ik hem nu formatteer, is ie dan gelijk weer klaar voor gebruik? en is formatteren de meest logische volgende stap?

ik heb nu de foto's in ieder geval veilig op mijn pc staan. alleen m'n muziek en sommige programma's krijg ik er niet af helaas...
Maar nu heb ik nog een vraagje, als ik hem nu formatteer, is ie dan gelijk weer klaar voor gebruik? en is formatteren de meest logische volgende stap?

Hoi,

Is dat gelukt met PCI file recovery?
Als jij alle nodige data eraf hebt is opnieuw installeren de logische stap. Ik zou namelijk niet weten hoe je die driver kunt terughalen.

Aantal vraagjes.
- welk besturingsysteem heb je?
- kun je met de huidige situatie nog in windows komen?
- is er een recovery ingebouw op je pc of heb je een windows installatie CD ('s)?

BJ

besturingssysteem is windows xp en ja dat werkt allemaal nog prima, het is alleen de externe schijf die niet meer herkend word.
Normaal schoof ik hem in de pc en dan kwam vanzelf weer de schijf bij deze computer te staan maar nu werkt dat dus niet meer

ow en ja dat was met pci file recovery

Laatst bewerkt:
op de pc is trouwens inderdaad een recovery partititie ingebouwd.
ondertussen heb ik met behulp van de laptop de schijf geformatteerd, daar doet ie het nu wel gewoon op, alleen de melding op mijn pc blijft, ook als ik hem met usb-kabel wil aansluiten...
ondertussen borrelt er toch wat paniek op
Systeemherstel naar een periode waarin hij het wel deed haalde ook niets uit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan