Harde schijf en bios werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

berati55

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Gisteren zat ik een spel te spelen maar ineens crashde mijn pc. Ik heb mijn pc proberen te uitschakelen met het inhouden van het start knop. Maar de harde schijf schakelde wel uit alleen het Processor blijf gewoon draaien. Mijn bios werkt ook niet meer.

En wat gebeurt er nu als je de stekker erin doet en de machine aanzet?

En wat gebeurt er nu als je de stekker erin doet en de machine aanzet?

Dan werkt de processor, ventilator en de led lichtjes die in mijn computer kast zitten, zonder dat ik op het startknop druk.

(Ik weet niet zeker of de processor werkt.)

Laatst bewerkt:
En er verschijnt dan in het geheel geen enkel beeld? Zo nee, dan zal je toch de kast open moeten maken en een visuele inspectie moeten doen: draaien alle fans, óók die boven de processor?

En er verschijnt dan in het geheel geen enkel beeld? Zo nee, dan zal je toch de kast open moeten maken en een visuele inspectie moeten doen: draaien alle fans, óók die boven de processor?

Ik krijg geen beeld maar Alle Fans draaien ook die boven de processor.

Even voor mijn beeldvorming:
als je nu de powerknop een seconde of 5 ingedrukt houdt, dan schakelt het systeem zich normaal uit?

Even voor mijn beeldvorming:
als je nu de powerknop een seconde of 5 ingedrukt houdt, dan schakelt het systeem zich normaal uit?

Ik heb hem bij de begin wel zo uitgeschakelt voor dat het niet meer werkte, Maar nu schakelt het niet meer uit na 5 seconden, het schakelt alleen maar uit als je het stekker eruit trek of elektriciteit uitschakelt, Waarschijnlijk zit er een probleem in mijn voeding.

Daar lijkt het idd. op, ik denk dat je even voor alle zekerheid naar een pc boer moet gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan