harde schijf erbij zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit2

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
ik heb een vraagje ik heb eenhardeschijf over van pc die doethet niet meer in andere pc die ik nu gebruik zit een hardeschijf in van 20gb die ik over heb is 40gb nu mijn vraag moet de 40gb schijf leeg zijn als ik hem er bij wil zetten en hoe moet ik dat doen ik heb nog niet veel ervaring met computers

Laatst bewerkt door een moderator:
er bij hangen ,wel ff om de master/slave jumper denken , en dan in schijf beheer die schijf formateren

heoe kom ik in schijfbeheer en moet ik eerst de pc uit zetten voor ik hem er bij plaats

Pc uitzetten ja bij plaatsen.
In schijfbeheer kom je door rechts klik op DEZE COMPUTER,dan beheren,schijfbeheer,daar je schijf als je hem ziet formateren

de shijf staat in mijn computer als ik naar eigenschapen ga vande g:schijf zo staat hij erin dan is hij helemaal blauw is dit goed en wat moet ik nu nog doen in mijn bios om hem te gebruiken sorry nog niet zo veel ervaring

de shijf staat in mijn computer als ik naar eigenschapen ga vande g:schijf zo staat hij erin dan is hij helemaal blauw is dit goed en wat moet ik nu nog doen in mijn bios om hem te gebruiken sorry nog niet zo veel ervaring

Je moet hem ws partitioneren. Gewoon een paar keer op ok of yes klikken, dan komt het vanzelf goed.:thumb:

Enne, je hoeft niks in je bios te doen..

moeten de schijfen alle twee op de zelfde kabel zitten of maakt dat niet uitme eigenschijf zit op dvd brander endenieuwe op cdrom is dit goed

moeten de schijfen alle twee op de zelfde kabel zitten of maakt dat niet uitme eigenschijf zit op dvd brander endenieuwe op cdrom is dit goed

Huh? Met een beetje mazzl heb je op je huidige brede kabel voor je schijf nog een 2e slot. Zoniet kan je er maar 1 tegelijk op doen.
Maar waarschijnlijk heb je het over andere draadjes (oranje geel rood ect.) Dat is gewoon de voeding. Die kan je overal voor gebruiken.