harde schijf formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
hoi hoi,, ik heb een klein probleempje ik wil men C schijf formateren maar er komt steeds op dat er een programma openstaat, ik heb alles al na gekeken en bij mijn wete staat er niets open van een programma, ik heb zelfs men pc opnieuw opgestart, alles gesloten in taakbalk wat ik kon sluiten, en dan direct proberen formateren maar ik krijg steeds dezelfde fout, en ik zou graag willen weten welke programma's er nog zoude kunnen openstaan die ik niet zie. msn heb ik van men computer gedaan, xfire ook en nog van die programma's.

Wanneer je in windows de schijf wilt formatteren waar windows op staat loop je tegen dit probleem aan. Je vraagt Windows om zichzelf te vernietigen en dat zal hij niet doen, Terminator2 niet gezien?

De truc is om je pc op te starten vanaf de installatie-cd en van daaruit formatteren wanneer daar om gevraagd wordt...

Laatst bewerkt:
Wanneer je in windows de schijf wilt formatteren waar windows op staat loop je tegen dit probleem aan. Je vraagt Windows om zichzelf te vernietigen en dat zal hij niet doen, Terminator2 niet gezien?

De truck is om je pc op te starten vanaf de installatie-cd en van daaruit formatteren wanneer daar om gevraagd wordt...

aaah dusz ik moet gwn men installatie cd insteken en gwn opnieuw installeren :p x'D

inderdaad!, maar wel bij het beginscherm starten via cd kiezen.
en dan gewoon een schone instalatie kiezen of ergens formatteren (als u aangepaste instalatie kiest)

Yep, wel even zorgen dat eerst van cd wordt opgestart ipv je hdd. Kun je regelen in de bios of door tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 of F5 of zo te kloppen...

inderdaad!, maar wel bij het beginscherm starten via cd kiezen.
en dan gewoon een schone instalatie kiezen of ergens formatteren (als u aangepaste instalatie kiest)

oke dan laat ik het gwn want dan moet ik men cd weer kieze en morgen of overmorgen heb ik tog men nieuwe pc duszjh n.n maar tog bedankt jonges =D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan