Tenderfoot
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 mrt 2005
Ik heb net mijn harde schijf geformatteerd en Windows XP opnieuw geïnstalleerd. Voordat ik dit deed, heb ik enkele voor mij belangrijke bestanden en gegevens verplaatst naar mijn tweede harde schijf (merk: Maxtor). Wat is nu het probleem: ik moet deze tweede harde schijf blijkbaar weer opnieuw activeren, want nergens wordt deze als station weergegeven, ondanks dat dit apparaat volgens mijn computer 'correct' werkt. Op dit moment staat hij in mijn schijfbeheer vermeld als 'dynamisch / afwijkend'.
Nu weet ik niet meer heel zeker wat ik moet doen. en mogelijkheid in schijfbeheer is het converteren van deze 'dynamische' harde schijf naar standaardschijf, maar dan gaan alle gegevens verloren. Geen optie dus.
Is het überhaupt wel mogelijk om zonder verwijdering van alle erop staande gegevens, weer gebruik te kunnen maken van deze tweede harde schijf? Of is het verplaatsen van mijn belangrijke bestanden naar mijn tweede harde schijf een hele zinloze actie geweest?
Alvast bedankt voor de hulp.
Nu weet ik niet meer heel zeker wat ik moet doen. en mogelijkheid in schijfbeheer is het converteren van deze 'dynamische' harde schijf naar standaardschijf, maar dan gaan alle gegevens verloren. Geen optie dus.
Is het überhaupt wel mogelijk om zonder verwijdering van alle erop staande gegevens, weer gebruik te kunnen maken van deze tweede harde schijf? Of is het verplaatsen van mijn belangrijke bestanden naar mijn tweede harde schijf een hele zinloze actie geweest?
Alvast bedankt voor de hulp.