Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmmm ik vermoed RIP schijf.......bart59 zei:mijn harde schijf is gevallen en werkt dus niet meer,ze maakt enkele piep geluidjes en begint dan te ratelen,heeft er iemand een idee of ze nog te redden is.
greets bart.
Lange Pier zei:Dat zul je je eigen mentaliteit erop aan moeten spreken, dat kan niemand voor je beslissen.
Lange Pier zei:Ik ben te eerlijk daarvoor, ik ga zelfs een kratje bier bij de infobalie afrekenen, als ik en de kassajufvrouw het vergeten hebben.![]()
Hou liever de eer bij mijzelf.
Naar mijn mening is ratelen een slechte zaak ik heb dit bij een 2mnd oude laptop sony,sony zegt gewoon dat het normaal is wat ik niet geloof want eerst was hij goed.bart59 zei:mijn harde schijf is gevallen en werkt dus niet meer,ze maakt enkele piep geluidjes en begint dan te ratelen,heeft er iemand een idee of ze nog te redden is.
greets bart.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.