Harde schijf gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Watnugedaan

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2015
Hallo,

Ik heb per ongeluk mijn harde schijf denk ik volledig gewist.

Ik wou de fabrieksinstellingen hebben maar denk dat ik per ongeluk de andere optie heb genomen en de schijf volledig heb gewist.

Ik heb alles geprobeerd niks lukt.
Ik krijg nu de melding
Media test failure
Reboot select proper device or insert boot media.

Ik heb geen CDROM drive, enkel USB. Wat ik nog doen? Is het een verloren zaak?

Type:
Toshiba Satellite
C50 B 14 Z
PSCMLE

Mvg

Moet je wel een windows versie nemen die ht zelfde was als de eerder geinstalleerde

Het was een Windows 8.1
Ik laat jullie later op de dag weten of het gelukt is.

Fabrieksinstellingen? Als je mazzel hebt is die herstel partitie ongemoeid gebleven. Tijdens het booten geen mogelijkheid voor fabrieksherstel meer?
Dan is herinstal via usb de enige optie.

Super bedankt!!
Er zit weer leven in mijn laptop!!

Nog 1 vraagje nu,
Hoe kan ik nu mijn productcode van mijn Windows 8.1 terug vinden?

Alles was al voor geïnstalleerd.

Hoi,

Heb je het zoals jackall aangaf of een schone installatie zoals dejean aangaf gedaan?

werkt die keyfinder bij een schone installatie al zal de key wel in de bios staan denk ik bij win 8

Laatst bewerkt:
Ik heb het zoals deJean gedaan, alles op een USB geïnstalleerd.

Nu krijg ik de vraag om de productcode in te geven, maar die code kan ik niet meer op de laptop terug vinden.

Die productcode kun je gewoon overslaan, die zit in je BIOS ingebakken.
Gewoon installeren, als de installatie afgerond is en de pc start opnieuw op en de internetverbinding werkt, wordt de activatie automatisch gedaan..

Wat ik ook doe, ik blijf het bericht voer de productcode in om Windows te activeren.

Ik sta blok

Hoi,

Is dat die erop stond of die je geïnstalleerd hebt moet volgens mij wel beidde de zelfde zijn om je key te kunnen activeren

Vrees dat je nu een retail hebt geïnstalleerd en je had een oem versie, met of zonder Bing.
Neem contact op met Toshiba voor een herstel DVD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan