Harde Schijf gewoon blanco te formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

joseb

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
Berichten
85
Dag iedereen,,

Ik heb een Harde Schijf van 80GB gekocht. Ik wil deze HD gewoon FAT32 formatteren en blanco te krijgen. ik ken het procedure natuurlijk perfect om dat te doen, maar mijn vraag is het volgende:

Met welk software zou ik mijn werk doen?, want als ik mijn originele XP CD-ROM Setup gebruik na format de bestanden van het besturing systeem in de hd worden gekopieerd en dat is inderdaad mijn bedoeling helemaal niet. Alvast bedankt, groeten,,,

joseb
 
Laatst bewerkt:
cd van xp er in en partitie verwijderen en daarna partitie weer terug zetten en dan formateren en installeren
 
Dus je wil hem alleen maar formateren? Heb je nog een 2e schijf in je pc zitten waar windows al op staat? Dan kan je hem er gewoon bij prikken en in windows zelf formateren. Als je dat niet hebt en je wil de schijf alleen maar formateren zal je met een opstart schijf moeten opstarten en daar formateren. En ik zou je schijf op NTFS formateren i.p.v. FAT32
 
Laatst bewerkt:
Bertus zei:
cd van xp er in en partitie verwijderen en daarna partitie weer terug zetten en dan formateren en installeren

Bertus, bedankt,,,

Ja dat klopt, maar ik wil geen Besturing Systeem in de Harde Schijf installeren, wel gewoon de HD FAT32 te formatteren, groetjes,,,
 
Trustno1 zei:
Dus je wil hem alleen maar formateren? Heb je nog een 2e schijf in je pc zitten waar windows al op staat? Dan kan je hem er gewoon bij prikken en in windows zelf formateren. Als je dat hebt en je wil de schijf alleen maar formateren zal je met een opstart schijf moeten opstarten en daar formateren. En ik zou je schijf op NTFS formateren i.p.v. FAT32


Trustno1,,,

Ik zal deze procedure gebruiken, bedankt voor de tip,,,,
 
joseb zei:
Trustno1,,,

Ik zal deze procedure gebruiken, bedankt voor de tip,,,,


Klopt !!, de harde schijf is nu geformatteerd, bedankt, groeten,,, ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan