Harde schijf image is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cognos

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Berichten
19
Hallo

Ik ben bezig geweest linux te installeren op mijn harde schijf naast Vista. Tijdens de installatie is Vista compleet gewist en wil het er terug op !

Ik heb met de recovery cd geprobeerd Windows Vista er weer op te krijgen maar de verborgen partitie met Vista images is mee gewist.

Hoe los ik dit op ? bedankt.
 
Als je Linux hebt opgestart en je hebt een vista cd, niet de recovery, kun je via die cd daar de foto's van af halen.

Hoeveel harde schijven heb je? Misschien kun je daar nog wat foto's terugvinden.
 
Ik wil enkel Windows Vista terug installeren. dat is het probleem. en ik heb een recovery cd. en mijn verborgen partitie bij deze acer laptop is ook gewist.
 
Ik weet niet, of dat kan, als je Linux op de computer hebt staan, en er dan nog vista op kan zetten. (Met Recovery)

Probeer een keertje de CD erin te doen, en de computer proberen op te starten via de CD.

Kun je via BOOTMENU doen, tenzij dat automatisch gebeurd.
 
bedank voor je reactie. Dat heb ik al gedaan.
Ik wil weer mijn gewone enkele Vista installatie maar dat lukt dus niet met de recovery cd omdat alles gewist is inclusief de verborgen partitie.
 
Klopt. Als je Vista niet meer op de computer hebt staan en je hebt nog een recovery CD, kun je er geen Vista meer op zetten. Je moet er een VistaCD voor hebben, tenzij het automatisch installeert bij de PC, wat ik bijvoorbeeld had en de meeste Laptops hebben.

RecoveryCD is enkel alleen voor Vista om te repareren.

Dus ik denk niet dat je vraag opgelost kan worden. Als het niet meer aanwezig is niet. Misschien weet iemand anders waar de partitie heen is, als die er nog is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan