Harde schijf kabels

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,
Ik heb van een kapotte laptop een werkende harde schijf gehaald van 500 GB.
Ik wil die harde schijf nu als een externe harde schijf gebruiken, dus die ik overal mee kan nemen en op andere computers kan aansluiten.
Maar ik heb daar twee kabels voor nodig die ik moet aansluiten op een computer en op de harde schijf.
Op deze foto zie je waar je de kabels moet aansluiten deze.jpg. (aangeduid met rood).
Mijn vraag is waar ik die kabels kan kopen om de harde schijf aan te kunnen sluiten op een computer/laptop.

Alvast bedankt :)

Hoe groot is die? want het moet ongeveer in jou broekzak passen. Want de harde schijf is wel erg klein.

Ok, in een beetje desktop zitten er al een aantal voedingskabels met connector, op jouw plaatje rood linksboven. De datakabel is een standaard SATA-kabel die je bij Dixons of de Mediamarkt kan halen, & die kan je op de daarvoor geeigende aansluiting op het moederbord aankoppelen. Voorzichtig, al die connectoren zijn fragiel (ronduit prut)!

Zo'n USB-koppelstation is zo ongeveer de grootte van een ouderwets pennebakje...

hij wil em als externe hardeschijf gebruiken...
dan heb je zon kabel niet eens nodig want die worden al bij zon usb enclosure geleverd

klikerdeklik
past trouwens prima in je broekzak

Laatst bewerkt:
Dat is perfect dat zoek ik.Maar is er geen goedkopere versie? :D

Krijg ik daar een USB kabel enz erbij meegeleverd? Of is dat alleen dat bakje?

Laatst bewerkt door een moderator:
Da's een mooie inderdaad.

Goedkoper?
Ben je stiekem toch Nederlander? ;)

Kan dat een van mijn hele vroege voorouder van Nederland was :D Ik woon in Belgie dus + verzendingskosten word het zeker 35 euro :confused:

Dat zal toch ook best ergens bij een (web)winkel in België verkrijgbaar zijn?

Kan ik die ook gewoon in een winkel kopen want er komen daar 15 euro verzending kosten bij

Is deze ook goed?
http://shop4ict.click2shop.be/produ...=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

Ik kan het ook bestellen in de zomervakantie want dan ga ik ook een videokaart een voeding,ram geheugen bestellen dus dan kan het niet zoveel kwaad.
Ik kom dat totaal 356,68 euro uit.
Dit is wat ik heb:http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje

De videokaart zal dan wel een andere zijn tegen die tijd een beter zeker voor de zelfde geld en misschien ook de voeding wie weet?
Wat vinden jullie ervan?

Topic opgeschoond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan