Harde schijf kapot?! Suggesties voor een nieuwe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pokerface87

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Hallo allemaal,

Ik was vandaag aan het surfen op het net toen opeens mijn computer vast liep, dus ik reset 'm als gewoonlijk. Bij het opstarten krijg ik een melding disk boot failure, en de harde schijf begon ook tik geluiden te maken. Dat leek mij alles behalve gezond dus ik googlen wat de oorzaak was! Ik ben er nu wel achter dat mijn HD z'n beste tijd wel heeft gehad en nu was mijn vraag of iemand suggesties heeft voor een vervangende HD. Ik heb/had het merk Western Digital WD1600 is het nu noodzakelijk om hetzelfde type weer te nemen?

Groet Bas

wetern digital is goed
heb je geen garantie meer,anders daar aanspraak doen

Als je geen garantie hebt kun je misschien nog het volgende doen, maar alleen als je echt geen andere oplossingen meer hebt, doe de hardeschijf in een plastic zak, en leg hem 12 uur in de vriezer, na 12 uur eruithalen, direct aansluiten en dan heb je ongeveer 20 minuten de tijd om de belangrijkste bestanden er af te halen, voor mij heeft dit al is eerder geholpen, het klinkt misschien raar maar t heeft gewerkt, maar doe het alleen als je niets anders meer weet, suc6 ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan