Harde schijf kapot , welke moet ik nu nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomassss

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Hallo,

Ik heb totaal geen idee welke Harde schijf ik nu moet kiezen!
Kunnen jullie mij mischien een paar Harde Schijven zeggen?
Ik weet ook niet wat ik moet zegen over de harde schijf.
Dus zeg maar wat dat ik moet opgeven!:thumb:
Bedankt!:D:thumb:

Groetjes
Thomas

Hoi,

Neem aan dat je het merk bedoeld zelf ben ik wel te spreken over western digital zal je alleen even moeten kijken of je sata of een ide (pata) schijf hebt.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ide (Pata) is de wat ouder type heeft ook een andere aansluiting als de sata maar op de oude hd staat vast wel welk type het is.sata is ook snelle dan de ide.

Modag

Ok ,
Hier is het type:
Toshiba disk drive MK6021GAS 60 GB
Dit staat er op!
Hopelijk kun je er iets mee?
Bedankt!:thumb:

Hoi,,

Je hebt dus een 2,5 inch schijf dat is een zg.notebook schijf en het is een ide schijf
Klopt het dat het voor een notebook is.

Modag

Hoi,

Dan zou dit een optie kunnen zijn maar over het algemeen zijn de Toshiba's zelf ook niet echt slecht.

Modag

Hoi,

Je zou ook nog even bij je in de buurt kunnen kijken hoor misschien hebben die ook nog wel een western, het is alleen maar een indicatie voor je hier komt volgens mij ook nog bezorgkosten bij.
Maar anders veel succes met de aankoop.en weet je zeker dat toshiba overleden is
Modag

Hoi,

Je zou ook nog even bij je in de buurt kunnen kijken hoor misschien hebben die ook nog wel een western, het is alleen maar een indicatie voor je hier komt volgens mij ook nog bezorgkosten bij.
Maar anders veel succes met de aankoop.en weet je zeker dat toshiba overleden is
Modag

Ik zal eens kijken!
Hoe bedoel je overleden?

Thomas

Ik denk het wel ,
De computer geeft heel de tijd leesfout aan!

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan