Harde schijf kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IT len IT

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Beste helpmijers,

Ik heb een probleem met mijn laptop (toshiba l-300 1bd).
Sinds 3 dagen zoemt de harde schijf, en sinds vandaag is hij ongelooflijk traag.
Is de harde schijf kapot, of kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?

alvast bedankt:D

kan niet

Dat kan niet, ik kan de laptop niet eens compleet opstarten of hij geeft al een zwart beeldscherm, hij doet het even en dan niet meer.

andere suggesties?

Hoi,

Je gaf traag aan niet dat je niets meer kon maar misschien in veilige modus f8 drukken tijdens opstarten.

Andere monitor aansluiten.
denk dat je chip defect is.
Of je koeling werkt niet goed,vervuild.
Je kunt ook de harddisk verwijderen,en kijken of hij dan wel in het bios komt.

werkt ook niet.

Hij start niet op in veilige modus, hij blijft ergens haken, ander beeldscherm helpt ook niet.

Welke chip defect? en de laptop is op normale temperatuur.

groeten

edit: hij blijft haken bij crcdisk.sys

Laatst bewerkt:
***lig om te zeggen,maar www.google.com is ook een goede vriend.CRCdisk.sys.
Staan ook oplossingen van HIER. en anderen(vista)

Heb net gekeken(jij staat er nu ook) koppel de hardisk af,om te zien of de hd het is.

probleem

Ik heb gezocht, maar mijn laptop doet nu nog vager, hij gaf net een error, no bootable device, en nu start die normaal op

Hoi,

Inderdaad zijn vreemde apparaten pc's maar ik neem aan dat je bij ingebruikstelling wel een restore cd hebt gemaakt.

geen

Ja heb ik, en ik probeerde net een nieuwe installatie, en op de helft flikkerde die uit, moest ik opnieuw beginnen en gaf de installatie aan dat er geen partities zijn om op te installeren, dus geen harde schijf.

Moet ik er een nieuwe harde schijf in zetten?

alvast bedankt

Zou hem eerst formatteren.en nog ens proberen.
lukt het nog niet,zou ik een nieuwe overwegen.

Er zijn weer nieuwe veranderingen,

Ik heb windows opnieuw proberen te installeren. En op de helft kreeg ik een error, waardoor ik de installatie opnieuw moest beginnen.
Toen ik dit deed gaf het installatieprogramma aan dat er geen harde schijven zijn, geen partities niks.

Nieuwe schijf of wat moet ik doen?

Ik kan trouwens niks formatteren omdat de laptop zegt dat er geen opslagapparaat in zit

Kan iemand mij nou gewoon vertellen of het halen van een nieuwe harde schijf en dan windows installeren het probleem oplost, want ik heb vrijdag een optreden en dan heb ik hem nodig.?

Groeten

Hoi,

Het begint er volgens mij echt op te lijken dat je hd overleden is dus een nieuwe is een optie.

Bedankt, Ik kan met de hdd naar de mediamarkt en dan kunnen ze hem daar uitlezen toch?

groeten

Goedemorgen,

Weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort bij mediamarkt maar je kan het proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan