Harde schijf kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenbertus

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
hallo

ik nu bijna een jaar een laptop (Acer Aspire 5741G-436G64MN)
ik had na een half jaar al een kapotte accu.
1,5 maand later was de hoofdtelefoon ingang kapot.(beide gerepareerd, garantie)
sinds 2 week stopt de harde schijf er af en toe mee.
het lampje van de harde schijf knippert dan ook niet meer.
ik heb al geprobeerd het te updaten maar er was geen nieuwere software beschikbaar.
is de harde schijf nou kapot of is het oude software ofzo.

bvd

*Knip*:. En ten tweede: Ja, ik denk zelf van wel (dat de hardeschijf kapot is).

Mod- edit:Eerste opmerking is totaal niet van belang.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Hij is in ieder geval wel onderweg om defect te gaan volgens mij.

veel mensen zeiden dat acer redelijk goed was.
ben ik het achteraf niet mee eens.

zou ik ook een nieuwe laptop kunnen eisen?

Hoi,

Nee denk het niet wel een reparatie dus. maar proberen kan je altijd.
En er zijn volgens mijn meer mensen die er achter komen dat Acer niet echt best is;);)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja hoe kan deze kapot gaan denk niet dat je daar een specifieke reden voor is . Met andere woorden het gebeurt wel is.

Laatst bewerkt:
Laten er geen punt van maken dat het een Acer is.Ts'r heeft mogelijk een probleem met de schijf.Ongeacht in welk merk die zit.

niet zo mooi als ik dit hoor. ben ik hem waarschijnlijk weer meerdere weken kwijt, nog wel garantie.
zou de harde schijf ook door een programma of virus kapot kunnen gaan, had onlangs nog wel een virus namelijk.

Hoi,

Lijkt mij onwaarschijnlijk hardware matig dan maar het virus ben je toch wel kwijt ? zou hoogstens softwarematig je hd kunnen beïnvloeden dan bv dat hij niet aangestuurd wordt bv.

virus kwam bij een mailtje. toen ik het opende had de virusscanner hem direct. ik weet niet of het al iets aangericht kon hebben omdat de virusscanner er snel bij was. virus is nu weg. ik ga wel weer naar de winkel... rotzooi. never acer again

Hoi,

Lijkt mij inderdaad het beste laat hun het maar oplossen hoop nog eens te lezen hoe het afgelopen is

ben naar de winkel geweest. vandaag laptop terug gekregen. ze hebben meerdere tests gedaan om te kijken of het aan de harde schijf lag, uit de tests bleek dat het daar niet aan lag. dus hebben ze een virusscanner erover laten lopen en hebben ze meerdere virussen gepakt. iets met java rotzooi. eigen virusscanner pakte ze niet (avast). nu maar kijken of hij het nu wel weer goed doet.

welke virusscanner adviseren jullie aangezien avast deze virussen niet pakte.

ben naar de winkel geweest. vandaag laptop terug gekregen. ze hebben meerdere tests gedaan om te kijken of het aan de harde schijf lag, uit de tests bleek dat het daar niet aan lag. dus hebben ze een virusscanner erover laten lopen en hebben ze meerdere virussen gepakt. iets met java rotzooi. eigen virusscanner pakte ze niet (avast). ze hebben die verwijderd en windows er opnieuw opgezet. nu maar kijken of hij het nu wel weer goed doet.

welke virusscanner adviseren jullie aangezien avast deze virussen niet pakte.(gratis)
ik moet ook de externe harde schijf scannen waar de back-up op staat, hoe kan ik dat het beste doen

Hoi,

Gebruik al een hele tijd de beveiliging van microsoft deze dus en tot op heden naar tevredenheid. Moet je wel een legale versie windows hebben.

Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik al jaren NOD32.
Al die jaren ook nog nooit problemen gehad.

Weleens waar draai ik nog een oudere (gekraakte) versie, maar de virus definities worden netjes elke dag gecheckt / bijgewerkt.

De nieuwe versies zullen dit ook gewoon goed doen.
Via helpmij kun je een kopietje kopen.
(Boven in de banner, rechts aanbieding)

Laatst bewerkt:
foutje... maar bedankt. de virusscanner van ms zat er al op maar wist niet of dat een goede was.

Bij iedere virusscanner kan er wel eens wat doorheen glippen.De beste scanner zit nog steeds achter het toetsenbord.
Die van Ms is gewoon goed.Draai hem zelf nu ook een paar maand en bevalt me wel.

laptop nu weer bij de winkel. het lag niet aan het virus. laptop liep maandag alweer vast. ze hebben opnieuw meerdere tests gedaan, hieruit bleek dat de harde schijf nog goed is. zou het ook aan een windows update kunnen liggen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan