Mijn harde schijf in mijn ps3 heeft het begeven. Nou heb ik een oude laptop die dezelfde soort harde schijf heeft, met een groote van 500 GB. Nu wilde ik deze schijf NAT32 formateren, dit is nodig voor de ps3. Dit heb ik gedaan via dos, met "format/FS:FAT32 C:". Nu deed de harde schijf het niet in de ps3, dus voordat ik verder ging wilde ik via mijn laptop voor de zekerheid checken of hij volledig geformateerd is, dus dat er niet nog partities in zitten of iets dergelijks. Ik heb op een usb de windows 7 recovery tool, waarin ik naar command prompt kan gaan. Als ik nu echter bijvoorbeeld "c:" invoer, krijg ik de melding "the device is not ready". Als ik "format c:" invoer, krijg ik de melding "cannot open volume for direct acces.
Ik heb geen idee wat ik nu zou kunnen doen, en wat het probleem is. Als het goed is, is de harde schijf dus gewoon leeg in NAT32, dus ik zou niet weten waarom ik de schijf niet kan bereiken.
Als iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn hoor ik het graag!!!
Dirk
Ik heb geen idee wat ik nu zou kunnen doen, en wat het probleem is. Als het goed is, is de harde schijf dus gewoon leeg in NAT32, dus ik zou niet weten waarom ik de schijf niet kan bereiken.
Als iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn hoor ik het graag!!!
Dirk