Harde schijf leeg??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludobeltman

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2011
Hallo,
ik heb sinds gisteren een 2e hands pc gekocht om een beetje aan te knutselen en op te knappen.
het is een Acer.
maar je kon toen je hem opstarte 2 dingen openen: 1. start Windows 2000 proffesional en 2. start Windows Xp Home edition.
als je op windows 2000 klikte starte hij goed en redelijk snel op maar als je op xp klikte kreeg je een foutmelding voor waarin stond: kan geen bestanden vinden/openen.
daarom heb ik geprobeert windows xp home edition te installeren.
toen ik de instalatie cd-rom in de cd station deed kwam op het beeldscherm voor: u moet eerst de harde schijf formatteren kies ja / nee.
dus ik kieste ja en een minuutje verder ging die installeren en kreeg ik de progressbar voor.
hij stopte bij 21% en toen kreeg ik een beeld voor: kan windows niet installeren. dus hij starte opnieuw op en toen kreeg ik weer een beeld voor waarop stond: kan windows niet openen wegens verloren bestanden.
en toen bleek dat de hele harde schijf leeg was:( en er zit maar 1 schijf in :confused:.
ik heb het nog tig keer geprobeert... maar steeds weer het zelfde verhaal:shocked:

Wie kan me helpen??

re:ubuntu

wil niet als je hem opstart moet je een cd rom of discette insteken om te installeren.
maar nog 1 vraag ik ben net aan xp gekomen maar kan dat dan ook op een gebrande cd??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan